דולפין ונינג'ה

מאיר סמימי המשמש כקפטן משנה של קבוצת הקט-רגל דולפיני אשדוד, אלופת אירופה והמדינה של ליגת החרשים וכבדי השמיעה, עשה היסטוריה וריגש צופים רבים בשבוע שעבר. סמימי הינו החרש הראשון שהשתתף בתכנית הריאליטי 'נינג'ה ישראל'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת דולפיני אשדוד בקט רגל משתתפת בליגה לחרשים ולכבדי שמיעה. היא נוסדה בשנת 2000 ומאז היא זוללת תארים בצורה מעוררת כבוד. כמו כן, בשנים האחרונות היא נציגה קבועה בליגת האלופות לכדורגל באולמות, כאשר בשנתיים האחרונות הוכתרה כאלופת אירופה. לפני קצת יותר מחודש זכתה דולפיני אשדוד באליפות המדינה מטעם ארגון הספורט של החרשים בישראל (אס"ח), אחרי שגברה על אריות חיפה בתוצאה 6-0. זוהי האליפות החמישית שלה ברציפות והשביעית בסך הכל. בחודש הבא, תחדש הקבוצה את אימוניה, כאשר המטרה שלה היא שוב להסתער על כל התארים ולהביא כבוד לעיר ולמדינה. שתי המטרות העיקריות הן אליפות ליגה נוספת וזכייה נוספת בליגת האלופות שתערך במילאנו.

בשבוע שעבר רבים התרגשו לצפות באחד מקפטני הקבוצה, מאיר סמימי, משתתף בתכנית הריאליטי הפופולרית נינג'ה ישראל. סמימי בן ה-35 הוא חרש מלידה ונחשב למתמודד החרש הראשון בהיסטוריה של התכנית ועצם השתתפותו העלתה את המודעות הן לקבוצת דולפיני אשדוד והן לקהילת החרשים וכבדי השמיעה בארץ. סמימי הגיע לתכנית כשהוא מלווה ביושב ראש הקבוצה, יעקב אוליאל, בחברים נוספים ובמתורגמן, אבו מחמוד ברי, שתרגם את דבריו של סמימי. לפני שהוזנק למסלול, סיפר על התרגשותו ואמר: "מתרגש. מרגיש שהגעתי לחלל." בהפקת התכנית הציבו דגל גדול שהתנופף ברגע ההזנקה ולאחר שנאבק בגבורה במסלול המכשולים הקשה במשך 56 שניות, נפל למים במכשול החבלים. למרות שנפסל, זכה סמימי לתגובות אוהדות ברחבי הארץ וברשתות החברתיות.

את החוויה סיכם כך: "בעבר הלא רחוק אם היו שואלים אותי אם יום אחד תשתתף בתכנית ריאליטיף הייתי עונה שזה רק חלום. בעבר המודעות לנגישות של חרשים וכבדי שמיעה הייתה מאוד נמוכה עד שבקושי היינו רואים את עצמנו בטלויזיה. כיום אנו נוכחים לראות שמספר לא מבוטל משתתפים, נותנים 'שואו' ולא נופלים מאחרים. ברמה האישית אני מאוד נרגש שהאמנתי ולא ויתרתי כשניתנה לי הזדמנות להשתתף באודישן.אמנם הדרך לא הייתה קלה, אך עם סבלנות ואמונה התקבלתי לאחר סינונים מתוך פחות או יותר 1000 מועמדים. אנצל את הבמה ואודה לכל צוות ה'נינג'ה' שעמדו לרשותי בכל עת שהצטרכתי, הן בשאלות כלליות והן ברמה המקצועית. לכם הקהל, חבריי ובני משפחתי, תודה גדולה על התמיכה והפרגונים. זה מה שמעצים אותי ונותן לי כוחות מחודשים להאמין ולפרוץ גבולות בכל פעם שאני ניצב לפניהם. אל תוותרו על חלומות ואם תרצו אין זו אגדה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן