הקמפיין החדש של שחף רז, כוכב האח הגדול מאשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תראו איזה כייף ליוצא ״האח הגדול״ האשדודי שחף רז, כי לאחרונה הוא חתם בסוכנות ייצוג, שמייצגת בי היתר את בר ברימר ותומר הכהן, וממש השבוע הוא נבחר להוביל את ליין מוצרי הטיפוח של ״לוריאל מן״, כשזו הפעם הראשנה כשהם בעצמם בוחרים פרנזטור לחברה. אפרופו שחף, רק שתדעו שעם התהילה, באות גם נפילות קטנות, (אבל היי מי סופר), בדמותה של פריצה לנייד האישי שלו. ״חברים פרצו לי לווטסאפ, אם קיבלתם הודעות מוזרות שתדעו שזה לא אני, ואם מישהו יכול לקשר אוי למישהו שיכול לעזור לי עם זה אני אשמח לדעת…״ (לא נגענו).

קפצנו לחופשה, ומיד חזרנו

בפינת מבזק החופשות השבועי שאתם הכי אוהבים לקרוא, אז הדוגמנית שלי רגב, שהיא במקרה גם אשתו של השוער האשדודי אבל מזמן הוא בינלאומי, אופיר מרציאנו, עשתה את השבוע האחרון בדובאי החמימה כמובן עם בעלה שניצל את פגרת המונדיאל והילדודס.

תנו בכפיים ורצוי סוערות לאנה זק שלנו, כי בימים אלו היא מככבת במקום השני ברשימת הקליפים של יוטיוב עם השיר ״מי זאת״ (נו השיר שאתם לא מפסיקים לזמזם את מספר הטלפון שהיה שלה 052-5381648. הפה של הנאה: ״השנה הזו הייתה באמת משהו מיוחד בשבילי. אני מתרגשת מהזכיה ורוצה להודות לקהל שלי, בלעדיכם אני לא אני״.

ליהי טולדנו, שהיא גם הבת של הזמר המיתולוגי אבי טולדנו (״הורה״ ועוד) וגם גרה שתי דקות מאשדוד, בגן יבנה הסמוכה, מככבת בימים אלו בגרסה החדשה למחזמר ״מרי לו״ והיא נכנסה לנעליים מאוד גדולות של השחקנית הקודמת יעל בר זוהר. טולדנו, בוגרת הכוכב הבא מופיעה בימים אלו גם בסדרה ״מי שמע על חווה ונאווה״. לפי גורמים המעורים בפרטים, טולדנו גברה על עשרות שחקניות אחרות שנבחנו לתפקיד, וזה כבר כבוד גדול. אגב, ליהי טולדנו בת ה-20 צפויה לעבוד בשיתוף פעולה עם אקי אבני, שיגלם את תפקידו של ריקרדו, ועם הבמאי צדי צרפתי.

אחד על אחד עם ליאור אוחיון

השפית  ובעלת מותג בגדי הים, ליאור אוחיון, השיבה השבוע לשאלות פיקנטיות שנשאלה על ידי העוקבים. בעיקר, הופנו השאלות לפרידה שלה ובן זוגה די ג׳יי לייבו, לאחר זוגיות של שנתיים ומגורים משותפים.

למה את ורוי נפרדתם?

״ידעתי שזו תהיה השאלה שתשאל הכי הרבה, אבל חושבת שזה לא המקום לדבר על זה. אין ספק שרוי הוא חלק ענק בדרך שלי, בנינו חיים מלאים בחוויות ואהבה יחד, ואני אסירת תודה על כל המסע שלנו״.

איך התגברת על הפרידה מבן זוגך ? (די ג׳יי לייבו)

״באמצעות חברים. ביקשתי מהם לבנות איתי אוהל בים ושנשארנו שם כל הלילה, בכינו ביחד, צחקנו, עשינו מקווה בים. וזה רק חלק מהדברים שהם זרמו איתי עליהם.העצמה הכי טובה שלי זה להתמסדר לכל חוויה שהפרידה הזאת תביא איתה, מהטוב לרע״.

איזה טיפ אחד היא מנדבת על אהבה?

״חברות ופרגון אמיתי״.

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים מבחינה מקצועית?

״תמיד בעשיה. זה הדבר הי מבורך שיש. לא מזמן הייתי בטוחה שאוכל זה כל העולם שלי, היום אני יודעת על עצמ שאני הרבה יותר אוהבת את המפגש עם אנשים דרך האוכל. מקווה שיהיה לי כמה מקומות שבהם אני יצור את האמנות שלי״.

האם את שומרת על תזונה או ספורט? ״מידי פעם רוכבת על סוסים. הלוואי שלמישהו יש רעיון איך לאהוב לעשות ספורט, אני חייבת״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן