החברים של נאור

נבחרת הנוער בכדוריד מתמודדת בימים אלה באליפות אירופה דרג ב' והיא נאלצת להסתדר ללא השחקן האשדודי שלה, נאור כהן בן ה-17, שנפצע בדיוק בזמן הלא מתאים. הצצה לעולמו הפנימי של ספורטאי צעיר שמתמודד עם פציעה: "זה לאכול את הלב"

צילום: איגוד הכדוריד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ספורטאים צעירים מתמודדים עם הרבה לחצים, אך שום דבר לא מכין אותם לפציעות קשות ולעיתים בזמנים הכי פחות טובים. זה מה שבדיוק קרה לנאור כהן, אשדודי ובן למשפחה מפוארת של כדוריד, כאשר אביו שלום, היה אחד ממייסדי הענף בעיר, כשכיכב בקבוצות מובילות בליגת העל בישראל, בעיקר בשנות ה-90. אחיו הגדול, אדיר כהן בן ה-23, פותח עונה שנייה בקבוצת טמרבליי, מהליגה הצרפתית השנייה ונמצא בימים אלה בהרי האלפים, בגיבוש קבוצתי. האחות הבכורה, אושר, בת ה-25 מככבת בקבוצה הכי טובה בארץ, מכבי ראשון לציון, שזכתה ב'טרבל' בעונה שעברה. כאשר גם האחות הקטנה, הלומדת בכיתה ח', משחקת בליגת הנערות במדי הפועל אשדוד.

ואת כל שק הציפיות הזה נושא על גבו נאור, המשחק בתפקיד ה'פיבוט', מתנשא לגובה של 2.03 מטרים ושוקל 130 ק"ג. "זה היה אחרי אימון שחזרנו ממונטנגרו, לפני שבועיים בשבת". פותח נאור ומספר על הפציעה. "והרגשתי כבר אז כאבים ברגל ואז חצי שעה אחרי שהתחיל האימון נחתתי אחרי ניתור והרגשתי את כל העצם שלי עולה. עשיתי צילום וגיליתי שיש שבר."

נאור שמתגורר עם משפחתו באזור יג' בעיר, אמור לחזור לשחק בעוד כחודש ולהיות מוכן לסגל של הקבוצה הבוגרת, הפועל אשדוד, אלופת המדינה. אך את אליפות אירופה דרג ב' המתקיימת בימים אלה באולם ה'דרייב אין' בת"א, הוא יחמיץ בשל פציעה לא פשוטה ברגלו. הוא יכול להתנחם בזכרונות מטורניר ההכנה במונטנגרו לפני שבועיים, במהלכם הבקיע 4 שערים בממוצע למשחק, טרם פציעתו. נאור המשיך להתייחס לפציעה, לאכזבה ושיתף: "זה לאכול את הלב. אני מתכונן שלושה חודשים לפני זה. כל יום אימון. שבועיים לפני מתנפץ לך כל החיים. זה הדבר הכי קשה שהיה לי בקריירה המקצועית."

את השיחה הוא חתם עם התייחסות לזכות שבלגדול במשפחה של ספורטאים הישגיים: "זה כיף. זאת השראה. יש מקור לשמש דוגמא. יש עצות ויש תחרות. השאיפה שלי היא לצאת לאירופה כמו אחי. אבל להיות יותר טוב ממנו. יש תחרות. אני אהיה יותר טוב. כרגע אני לא."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן