עיריית אשדוד פרסמה מכרז להקמת אצטדיון בפארק לכיש

עבודות ההקמה הן בהיקף התקשרות משוער של 311 מיליון ₪ ובסופן יוקם בעיר אשדוד אצטדיון משוכלל ומפואר עם 20,000 מושבים שישרת את כלל תושבי העיר על פי ההערכות: האצטדיון החדש יושק בנובמבר 2025 לאחר 36 חודשי הקמה

צילום: גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר שהסתיימו עבודות התכנון ובעיצומן של עבודות התשתית במקום המיועד, עיריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז לביצוע עבודות להקמת אצטדיון בפארק לכיש בעיר. האצטדיון ובו 20,000 מקומות ישיבה הוא חלק מקריית הספורט העתידית שכוללת גם ארנה מפוארת ובריכה אולימפית.

קריית הספורט עתידה להיבנות ברובע החדש באשדוד – רובע פארק לכיש, אשר יוקם במסגרת יישום הסכם הגג באשדוד ובו ייבנו 2700 יחידות דיור, לצד מתחם תעסוקה ומסחר.

האצטדיון החדש יחליף את אצטדיון הי"א הוותיק בעיר שנפתח בשנת 1966 ומאז משחקות בו הקבוצות העירוניות מול תפוסת קהל מקסימלית של 7,800 צופים. האצטדיון החדש ישלש את תפוסת הקהל לצד שימוש בטכנולוגיות חדישות ונוחות מקסימלית שתוביל אותו להיות אחד ממתקני הספורט החדישים והמודרניים בישראל.

בעיריית אשדוד ציינו כי ניתן לעיין במסמכי הפנייה באתר האינטרנט של העירייה בכתובת www.ashdod.muni.il  תחת לשונית "מכרזים". ניתן לרכוש את מסמכי הפנייה באתר, בעבור סך של 5,000 ₪ שלא יוחזרו. יש להירשם לאתר על מנת לקבל הודעות בדבר שינויים, הבהרות ותשובות לשאלות בנוגע לפנייה.

אייל דוידוביץ', ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד: "מדובר עבורנו בעוד צעד קדימה ביישום החזון של הסכם הגג העירוני. אנחנו שמחים שהתוכניות הופכות למציאות בשטח ובטוחים שתושבי אשדוד ייהנו ממשחקים נהדרים באצטדיון ובקריית הספורט כולה בתוך שנים אחדות".

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: ״אני מתרגש לראות את ההתפתחות המהירה של קרית הספורט ברובע פארק לכיש, כשהאצטדיון העירוני החדש הוא בהחלט גולת הכותרת שלה. המתנו זמן רב לרגע הזה ואני בטוח כי הציפייה תשתלם ותושבי העיר יהנו מאצטדיון יפהפה עם 20,000 מושבים ברמה בינלאומית, לצד ארנה עם 5,000 מקומות ובריכה אולימפית שתהיה פעילה כבר בקיץ הבא״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן