מזלות מבשלים – חלק א'

על מזלות במטבח (צילום: אילוסטרציה).
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מזל טלה-  הטלה נכנס למטבח ומרגיש כאילו הוא נכנס לקרב, הוא מהיר ואימפולסיבי. הוא מלא יוזמה ומודיע בקולי קולות לכולם שהוא הולך לבשל.      

אין לו סבלנות למאכלים שדורשים המון זמן ואנרגיה, הוא יכול לבשל כמה דברים בבת אחד וייתכן גם בין היתר שכמה מאכלים יישרפו. הוא משתמש המון בתבלינים חריפים, בצל, שום, ומתכון כתוב לא מדבר אליו והוא יחפש לעשות קיצורי דרך במטבח, והכי טוב לעזוב אותו לנפשו כאשר הוא במטבח. 

מזל שור-  השור נכנס למטבח בכבדות אך גם בסבלנות. הוא מכין את כל הכלים והמצרכים מראש  הוא מתוכנן, עושה הכל על לאט ובטוח ומבשל בקצב שלו. יש לו המון כוח לעמוד על הרגליים במטבח ולהרים סירים כבדים, ולבשל בשקט ושלווה עם המון רגש ואהבה, הוא מבשל אוכל מזין, משביע, מקושט, שומר מאוד שלא לשרוף את האוכל ואת הסירים. הוא חסכן ומבשל באופן מדוד ולפי מנות, הוא יסודי ולא מבולגן, מבשל טעים וגם נעים, והינו נמנע מלהתעסק עם מתכונים מסובכים ומתכונים אשר לא מוכרים לו.  

  מזל תאומים-  לתאומים ישנם תוכניות מראש כיצד להיכנס למטבח. הוא בוחר מראש את התפריט, מצרכים, אוסף מתכונים, ומבשל כמה דברים בעת ובעונה אחת. הוא מבריק בתכנון ארוחה מלאה, מבשל בזריזות, ומעדיף שיהיה איתו עוד מישהו במטבח. אם יבחר כמה תבשילים שדורשים השקעה וזמן, הוא יכול לעזוב באמצע ולקרוא למישהו שיעזור לו או יסיים את התבשיל. הוא אוהב לשמוע מוסיקה בזמן הבישול ואינו מקפיד על יסודיות בבישול, דואג בעיקר לסיים את מלאכת הבישול מהר.

מזל סרטן-  אוהב לבשל ולפנק את כל המשפחה, מכין מיני מאכלים לפי כל אחד ולפי מה שהוא אוהב. הוא טורח ומשקיע הרבה שעות במטבח, בודק טריות, כמויות, ותאריכי אריזה שלא יפוג תוקפם. הסרטן מבשל מכל הלב ועם המון רגש ואינטואיציה, מפנק ודואג שכולם יאכלו וישבעו ואף הינו שואל: "האם הכל בסדר" "האוכל לטעמכם”?  והוא ישמח גם אם מישהו יבקש ממנו לקחת משהו הביתה מהתבשילים. הסרטן אינו שוכח מתכונים מסורתיים, וידאג שלפחות כלי אחד מבית הוריו יהיה על השולחן. הוא מלא ברעיונות ואוסף מתכונים חדשים ואוהב לבשל מכל טוב. 

מזל אריה-  האריה יצירתי ואוהב לבשל בטוב טעם ובחומרים איכותיים. לא חשוב מה הוא מבשל הכל מצליח לו. הוא אוהב להשקיע שעות רבות באוכל, ואוהב שיהיה במטבח כלים איכותיים ומרשימים, הוא נחשב למלך המטבח ואוהב לקנות את כל המוצרים והבשרים בעצמו, ודואג שהכל יהיה טרי ואיכותי.                         האריה מבשל אוכל מזין וטרי ודואג שהמטבח יישאר נקי ומסודר, האריה מארח בצורה נפלאה את כל אורחיו.  

 מזל בתולה-  הבתולה בוחן בחדות עין את המטבח, את הכלים, אוהב שכל דבר נמצא במקומו, מכין את המצרכים מראש ומתכנן מראש מה לבשל. בודק האם כל מצרך טרי וראוי למאכל, והוא יסודי במטבח. הוא אוהב להשקיע שעות באוכל ולרצות את כולם , הינו מדויק ובודק כל דבר בפרטי פרטים, הוא חותך כל ירק או בשר כמו מהנדס ואוהב דיוק, דואג שהמטבח יישאר נקי לאחר הבישול. הוא זוכר כל אחד מה אוהב, ואינו זקוק למחמאות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן