כתב אישום נהג שיכור, לא עצר לפני מעבר חציה והרג הולך רגל

כתב אישום הוגש השבוע נגד רפי שתיוי (49) בגין המתה בקלות דעת בתאונת דרכים ונהיגה בשכרות. הנאשם לא עצר במעבר חציה ופגע בהולך רגל מיכאל רוזנבליט ז״ל (68) שחצה את הכביש במעבר חציה

צילום: איחוד הצלה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד רפי שתיוי (49) ממושב שדה עוזיהו, בגין המתה בקלות דעת בתאונת דרכים ונהיגה בשכרות‫.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אבי ביטון, בתאריך 27/11/21 נהג הנאשם, בהיותו שיכור, ברח' שדרות עובד בן עמי באשדוד,  לא עצר במעבר חציה ופגע בהולך רגל רוזנבליט מיכאל ז"ל, בן 68, שחצה את הכביש במעבר החציה‫.

הנאשם נהג ברכבו בהיותו שיכור כאשר מצוי אלכוהול בריכוז של 519 מק״ג באוויר נשוף‫. הכביש בו נהג הנאשם הינו כביש עירוני‫, דו מסלולי‫, כאשר בכיוון  נסיעת הרכב היו שני נתיבים‫.

בכיוון הנסיעה של הנאשם‫, על גבי הכביש סומן מעבר חציה להולכי רגל‫, תמרור 306 אשר נראה בבירור כ‫-155 מטר לפני מעבר החציה‫. מיכאל רוזנבליט חצה במעבר החציה מימין לשמאל ועבר כ‫-6‫.2 מטרים מתחילת החצייה‫. בכתב האישום  מצוין כי במועד האירוע‫, היה לאור יום‫, הראות הייתה טובה והנאשם יכול היה להבחין במנוח חוצה את מעבר החצייה ללא הפרעה‫. הנאשם המשיך בנסיעתו הרצופה ובהגיעו למעבר החציה‫, לא האט את רכבו והמשיך בנסיעתו בקלות דעת‫, ופגע במנוח עם הדופן השמאלית הקדמית של רכבו‫. כתוצאה מהתאונה‫, המנוח פונה באורח קשה לבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד‫, ולאחר מכן הועבר לבית החולים ׳שיבא׳‫, שם מת מפצעיו 10 ימים לאחר מכן‫.

בכתב האישום צוין כי במעשיו, גרם הנאשם בקלות דעת למות המנוח בכך שנהג ברכבו כשהוא שיכור‫, עקב צריכת האלכוהול‫, ולא עצר לפני מעבר החציה לתת למנוח לחצות את המעבר בבטחה‫, ואף לא האט בטרם הגיע למעבר החציה‫.

בית המשפט המחוזי הורה על פסילת רשיון הנהיגה של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, כאשר הפסילה סווגה באופן שבו הנאשם יוכל לנהוג במסגרת עבודתו על מלגזה בלבד‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן