לא מצא חן בעיניו שקיבל דו"ח ופינצ׳ר את רכב הפיקוח

אזרח שחברו קיבל דו"ח חניה החליט שהוא לא עובר על זה בשתיקה. לאחר "התייעצות" עם חברו הוא שב לרכבו, הוציא מכשיר חד ודקר את הצמיגים ברכב הפיקוח. בזכות מצלמות המוקד, אותר האיש, וייתן עליו את הדין

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תופעת הונדליזם כנגד רכבי הפיקוח הביאו את עיריית אשדוד להחלטה כי יש להגביר את המאמצים ולאתר אזרחים אשר אחראים לנזקים אלה. דו"ח שנרשם שלשום לאזרח שהחנה את רכבו שלא כדין, סיפק הזדמנות לשים יד על אזרח שהחליט "לבוא חשבון" עם רושמי הדו"ח. לאחר שנרשם דו"ח כאמור, האזרח נקלט במצלמות העירייה כשהוא משוחח עם חברו על הדו"ח וממתין שאנשי הפיקוח יצאו מהשטח. מיד לאחר מכן חברו ניגש לרכב הוציא כלי חד ובעזרתו ניקב את הצמיגים של רכב הפיקוח העירוני.

כל המעשה הזה נקלט היטב במצלמות המוקד, כולל פני האיש ורכבו, והובאו לפני קצין הבטיחות של העירייה. לאחר בחינת החומרים הוחלט להגיש תלונה במשטרה כנגד האזרח שפרטיו ידועים לפיקוח, בצרוף הסרטון המפליל, ובקרוב מאוד הוא יצטרך להסביר בחקירה על פשר מעשיו.

עיריית אשדוד החליטה להוציא הודעה זו לתקשורת ולהעביר באמצעותה מסר ברור: פגיעה ברכוש עירוני הוא מעשה חמור, והעבריין ייתן עליו את הדין.

כידוע, מיזם "מוקד רואה" הממוקם במוקד העירוני תורם תרומה מכרעת לביטחון האישי של התושבים ושומר על איכות חיים במרחב הציבורי. באמצעות מאות מצלמות המוצבות ברחבי העיר אפשר לזהות התנהגות אסורה או אירועים חריגים המחייבים התערבות. כבר הוכחו יתרונותיו של המיזם כאשר ניצלו חייהם של אנשים אשר לקו בלבם, נקלעו לסכנה או ניסו ליטול את נפשם, וגם במקרים של תאונות דרכים, אסונות ו/או אירועי חירום. "מוקד רואה טוב להצלת חיים אבל הוא טוב גם לחיי השגרה ותפקידו להבטיח את שלום הציבור והרכוש" אומרים במוקד ומציינים כי "במקרה הנ"ל, לא רק שהאזרח ישלם על הנזק אלא שיפתח לו גם תיק פלילי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן