מסכמים עונה בספורט האשדודי ונפרדים ממודי בר און

אליפויות, גביעים, הופעות באולימפיאדה והרבה כבוד לאשדוד * סיכום הרגעים הגדולים של העונה בספורט האשדודי, שסיפק רגעי גאווה רבים לתושבי העיר. וגם: נפרדים ממודי בר און ז”ל, שנפטר השבוע והותיר את קהילת הספורט והתקשורת בארץ כואבת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסתיימה לה עוד עונת משחקים בספורט האשדודי שהסב גאווה רבה לתושבי העיר העונה. בעונת תשפ"ב רשות הספורט העירונית יכולה לסמן לעצמה 'וי' ענק בכל מה שקשור להישגיות בספורט. מהשתתפות מכובדת באולימפיאדה של ספורטאים שצמחו באשדוד, כמו דניס לקטוב ויעקב טומרקין שחייני מכבי אשדוד וקארין וקסמן ויאנה קרמרנקו המתעמלות דרך האליפויות האדירות של הפועל אשדוד, שהפכה לאימפריה בכדוריד (כולל זכייה בגביע המדינה), יאנג אשדוד שזכתה באליפות השביעית ברציפות, ומ.ס אשדוד בליגת הכדורגל לנוער ועד ההצלחה של האדומים אשדוד בליגה הלאומית שעם קצת מזל, יכולה הייתה לעלות ליגה, כמו האחות הקטנה מליגה ג', הפועל בני אשדוד, שסיימה עונה נפלאה עם העפלה לליגה ב', כאשר גם קבוצת הנוער המתיקה לנו את העונה עם העפלה סנסציונית לשמינית גמר גביע המדינה. גם ענף הכדורעף ממשיך לייצר תוצאות והוא ראוי לציון לשבח, אחרי עונה נהדרת של מכבי אשדוד בליגת העל גם בנשים וגם בגברים. כאן גם המקום להזכיר את אריאל שאינסקי מאשדוד, שזכה השבוע באליפות ישראל בזוגות בענף הבדמינטון, בה השתתפו 10 שחקנים ממכבי אשדוד. בענף הכדורסל גברים זאת הייתה עונה מאתגרת עם נשירתה של מכבי אשדוד לליגה השלישית, לצד עונה טובה של האחות הקטנה מכבי אשדוד צבר שהייתה הלהיט של הליגה הארצית ונעצרה רק בחצי גמר הפלייאוף. בסל נשים מכבי אשדוד סיפקה עוד עונה מכובדת ונעצרה רק בגמר הפלייאוף, כשהפסידה במשחק החמישי בסדרת האליפות.

אם כן, זאת הייתה עונה מכובדת מאוד שהמשיכה לשים את העיר אשדוד, כאחת הערים ההישגיות בארץ בתחום הספורט וכולנו תקווה שהתארים ימשיכו להיערם. על אף ההישגים הרבים, עדיין יש לאן לשאוף ולאן להתקדם. לקראת העונה הבאה אנחנו מקווים לראות התקדמות נוספת של ענפי הספורט הנשיים, עם דגש על כדורגל נשים, שדורש קידום ושיפור ולשם כך יש להקצות תקציבים.

מודי בר און ז"ל 1962-2022

ביום שני השבוע איש התקשורת האהוב מודי בר און החזיר את נשמתו לבורא. רבות דובר אודות הקונצנזוס סביב דמותו המופלאה של מודי, וכל מי שקשור לתקשורת ולספורט הספיד אותו במילים מרגשות. המגיש האהוב על כולנו עוד הספיק להכין כתבה לקראת גמר ליגת האלופות, כנראה ממיטת חוליו וריגש רבים. כל מי ששמע את קולו הצרוד והחלוש הצטמרר והבין שזה הסוף של מודי, שנפטר לאחר מאבק במחלה הארורה.

כולם אהבו אותו והעריכו את המקצוענות, הצניעות והחדשנות שהיו מנת חלקו בכל עשרות השנים בהן עסק בתקשורת בכלל ובתקשורת הספורט בפרט. קצרה היריעה מלתאר עד כמה היה משמעותי עבור הצופים והקולגות שלו, את חלקן ליווה והדריך בדרכו המיוחדת, כפי שלבטח הדריך את הסטודנטים לתקשורת במכללת 'ספיר' בשדרות.

עבורי מודי היה מגדלור, סמל ומודל לאיש תקשורת. בסוף שנת 2017 במסגרת קורס עיתונאות ושדרנות ספורט, קיבלנו הזמנה להתארח באולפן ערוץ הספורט במהלך שידור של אולפן ליגת האלופות. מה שהכי בלטו אצל מודי חוץ מהמקצוענות הראויה לציון, היו הקלילות והחביבות כלפי כל הסובבים, גם כשהמצלמות נסגרו. לא אשכח שבמהלך אחת ההפסקות שלו, הקדיש את 5 הדקות שהיו לו לשיחת חולין איתי ועם סטודנט נוסף וסיפר לנו בסבלנות ובחיוך על הקורסים שהוא מלמד במכללת 'ספיר' ועל האווירה הכללית בערוץ הספורט. 

יהי זכרו ברוך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן