נופש לנפש

כנס ארצי למשפחות מתמודדי נפש ביוזמת עמותת איכות בשיקום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עמותת איכות בשיקום,שאחד ממרכזיה הוא יה"ל אשדוד קיימה זו השנה החמישית כנס ארצי, בשיתוף משרד הבריאות, למשפחות  שאחד מבני המשפחה מתמודד עם בעיה נפשית. השנה התקיים הכנס בסימן: "על בחירה, משמעות ומה שביניהםדרך משותפת ובה שבילים שונים" בהשתתפות חברת הכנסת עו"ד מיכל וולדיגר – יושבת ראש השדולה לבריאות הנפש, ד"ר טל ברגמן – ראש האגף לבריאות הנפש במשרד הבריאות, איילה ראלי – מנכ"לית עמותת איכות בשיקום ואנשי מקצוע בכירים נוספים מתחומי בריאות הנפש והבריאות.

הכנס  התקיים במרכז הכנסים בכפר המכביה ב-24.4 ו 25.4, בהשתתפות כ- 300 בני משפחה של מתמודדי נפש, מכל רחבי הארץ.

במהלך הכנס הועברו הרצאות מקצועיות של מומחים בתחומי הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה, הרצאות השראה וסדנאות. כמו-כן,  מוצגות עבודות יצירה של בני משפחה המקבלים שירותים במרכזי יה"ל.

משתתפי הכנס, בני משפחה ובני זוג של אנשים המתמודדים עם בעיה נפשית, נהנו מהרצאות העשרה שמעניקות להם  כלים להתמודדות יומיומית עם מצבים מאתגרים, סדנאות  חווייתיות ושימוש חופשי במתקני כפר המכביה.

איילה ראלי, מנכ"לית העמותה פתחה את הכנס וציינה, כי "להתמודדות ולהחלמה של המתמודד ובני משפחתו שבילים שונים, וכל שביל שונה מן האחר. ביומיים האלה שמענו, התרשמנו ולמדנו על השביל של כל אחד מאיתנו", הוסיפה ראלי.  

הערב הראשון של הכנס נחתם בהופעתו המרגשת של הזמר והיוצר אבי טולדנו "מחזירים את הרגש לשירים". טולדנו אב לבן המתמודד עם סכיזופרניה מאז גיל ההתבגרות, פועל רבות לקידום נושא בריאות הנפש. "הקושי הוא יומיומי, אך האהבה מפצה על הכל ואני מסייע לו בכל דרך אפשרית", אומר טולדנו. 

את יומו השני של הכנס חתם השחקן, אמיתי קדר במופע "היומנים של אמא" המבוסס על סיפור חייו  ויחסיו עם אימו, מתמודדת הנפש.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן