המדריך לאירועי התרבות השבוע באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סטנד אפ: משה אשכנזי  

משה אשכנזי, שחקן וסטנדאפיסט המסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור הישראלי (כוכב הסדרות הבלתי נשכחות "מטומטמת", "בשבילה גיבורים עפים"). במופע סטנד אפ חדש. מסע קורע מצחוק החל מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב. משה מביא לבמה את יכולותיו הווירטואוזיות והקומיות כשחקן בנוסף לאבחנות החדות מרגעי היום יום והכל נשזר במדויק במופע מצחיק עד דמעות.

מוצ"ש,26.3.22 בשעה 21:00. ב׳מונארט׳,  אשדוד. לרכישה חייגו:  6452* שלוחה 2      

מופע: הם 'משלנו'

 להקת הרוק האשדודית 'יוניסון' (UNISON) בהופעה  עם שירים מאלבום הבכורה "The Only Clown Around" ושירים חדשים מהאלבום שבדרך. חברי ההרכב: בס, קולות עיבודים והפקה מוזיקלית: רונן הרוניאן. גיטרה, מילים ולחנים: רמי אורן. שירה: חני טל. גיטרות: אור שושן. קלידים: יהונתן עזר. תופים: יאיר בן סימון.

יום רביעי,  30.3.22 בשעה 20:00, ב׳ מונארט׳, אשדוד. בטלפון: 6452* שלוחה 2

צילוםפבל טולצ'יסנקיז

מופע: להקת 'צלילי העוד'

 הלהקה המיתולוגית 'צלילי העוד' (ורמי דנוך)במופע מיוחד במונארט-מרכז תרבות. "צלילי העוד" היא אחת מאבני היסוד של המוזיקה המזרחית בישראל, שבזכותה הגיעה לכל בית בישראל עם להיטים כמו "גדליה רבע איש" "חנה'לה התבלבלה" ועוד רבים וטובים. לאחר יותר מ-45 שנות פעילות הם מגיעים לאשדוד למופע שמח שיחמם לכם את הלב. בצלאל גלעדי- קלידים, אלי מזרחי- גיטרה סולו, שי אחרק- פרקיישן, רמי דנוך-שירה.

יום חמישי, 31.3.22  בשעה 21:00 . ב׳מונארט׳, אשדוד. לרכישה חייגו:  6452* שלוחה 2      

(צילום: יח״צ)


אורי ברויר במופע סטנד-אפ

 אורי ברויר המוכר לנו מתכניות הטלוויזיה הרבות בהן השתתף, ביניהן: "היפה החנון", "צחוק מהעבודה" "החברים של נאור" ועוד מגיע לאשדוד עם המראה החנוני הקלאסי והסגנון הייחודי, אורי לוקח אותנו אל תוך חייו האישיים והמצחיקים עם הומור עצמי, איכויות במה ואלתורים הוא סוחף את הקהל לפרצי צחוק בלתי נגמרים.

 מוצ"ש, 2.4.22 בשעה 21:30, ב׳מונארט׳, אשדוד. לרכישה חייגו:  6452* שלוחה 2  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן