צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בניית קורות חיים: איך עושים זאת נכון?

בשנים האחרונות, בארץ ובעולם ,יש לא מעט מכשולים, בעיות תחלואה וכלכלה שגורמות למי שמחפש עבודה להרים ידיים או להתייאש בזמן שהוא מנסה למצוא משרה מתאימה. 

אבל אם תבנו נכון את קורות החיים שלכם ייתכן שתמצאו משרה בקלות ואפילו תוכלו להתקדם בעולם העסקי או אולי ובתחומי קריירה מסוגים שונים. 

קורות החיים מאפשרים למעסיקים לקבל הצצה ברורה יותר לגבי מועמדים לעבודה וזאת הדרך הישירה ביותר ליצור קשר עם מעסיקים פוטנציאליים ובכך ליצור יותר אפשרויות תעסוקה. 

אבל רגע לפני שאתם נכנסים ללוחות הדרושים ושנייה לפני שאתם שולחים לחברות עסקים וארגונים את קורות החיים שלכם – חשוב שתדעו איך לבנות קורות חיים בצורה נכונה.
עם expoint תוכלו לעשות את זה.

אז כיצד עושים זאת באמת? 

בניית קורות חיים נעשית לפי כללים מסוימים וכדאי לבדוק פורמטים של קורות חיים אשר על-פיהם תאכלו לכתוב את שלכם. כיום יש לא מעט אתרים המאפשרים פורמט לכתיבת קורות חיים או פלטפורמה לבניית קורות חיים שיסייעו לשלוח מסמך מעוצב וברור. 

אבל כיצד מסדרים את התוכן ואיך הופכים אותו לנגיש וקריא? וכיצד הופכים את קורות החיים למנצחים? 

בתחילה חשוב לחשוב על המשרה שאתם רוצים להשיג ולהבין כיצד אתם מפרטים את הניסיון התעסוקתי שלכם כך שהוא יתאים למשרה. אם יש לכם ניסיון רלוונטי – פרטו אותו לפי סדר כרונולוגי הגיוני וודאו שאתם יוצרים סדר בתאריכים בזמנים ובפירוט התפקידים שמילאתם במהלך החיים.

לאחר מכן נסו "לנקות" את כל מה שאינו רלוונטי למשרה שאתם מחפשים או רוצים ואפילו הכינו מספר גרסאות של קורות חיים אותן תוכלו לשלוח למשרות שונות בתחומים שונים שאתם מחפשים. לדוגמה: אם אתם רוצים לעבוד כנציגי מכירות בחברה מסוימת – הכינו קורות חיים שקשורים למכירות, אם אתם רוצים לעבוד בעיתונות – כדאי שיהיו לכם קורות חיים שמתאימים לתחום זה. 

בארץ ובעולם יש אנשים שעוסקים בכמה מקצועות, או שיש להם ניסיון בתחום אחד ואחר שלא תמיד קשורים אחד בשני. במקרה כזה כדאי שיהיו לכם שתי גרסאות של קורות חיים בנויים היטב ושמורים בצורה ברורה כל אחת לתחום שבו הוא עוסק. 

לאחר שפירטתם אתם את הניסיון התעסוקתי שלכם, יש לציין את ההתמחות שלכם בכל תחום, תפקיד או עבודה שביצעתם. יש לפרט על תחומי האחריות שלכם במקום הקודם ולבנות את קורות החיים כך שהם יחזקו את היכולת שלכם להיות מועמדים מתאימים למשרה שאתם מחפשים. 

לבסוף כתבו כמה דברים על עצמכם, פרטו על תחביבים, תרומה לקהילה, מצב משפחתי ונכונות לעבודה. אם יש תיק עבודות שצריך להציג: הכניסו קישור או כתובת אתר אליה יוכל המעסיק לפנות אליו וכתבו את הנכונות שלכם לעבודה. 

בצורה כזו תוכלו להציג את קורות החיים שלכם על הצד הטוב ביותר ולהתחיל לקבל שיחות של מעסיקים פוטנציאלים שהזמינו אותכם לראיונות עבודה מוצלחים.
בהצלחה מexpoint.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן