בסיוע זק"א ומשרד החוץ תוטס גופת מרדוש רביבו שנרצח במרוקו, לקבורה באשדוד

גופתו של מרדוש רביבו שנרצח אמש (ד) במרוקו שוחררה לקבורה, ארונו יוטס בתחילת השבוע הקרוב לקבורה בבית העלמין באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

.

אמש סמוך לחצות התקבל דיווח במוקד הבינלאומי של זק״א על יהודי מרדוש רביבו בן 58 תושב אשדוד מנהל מסעדה כשרה בעיר טנג׳יר שבמרוקו שנרצח ע״י דר רחוב שאכל אצלו במסעדה, כוחות הרפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו במקום.

בעקבות מספר נסיונות דקירה שהיו באיזור בתקופה האחרונה עלה חשד שמדובר באירוע דקירה על רקע לאומני, לאחר חקירה מאומצת של צוותי משטרה מקומית נשלל חשד שהאירוע על רקע לאומני/אנטישמי, ככה"נ הרוצח שביצע את הרצח אינו בריא בנפשו וסובל מבעיות נפשיות.

במאמצים רבים של משרד החוץ, מתנדבי זק״א, צוות הקונסוליה הישראלי ברבאט, בסיוע רבני קהילת שובה ישראל וחברי הקהילה היהודית והחברה קדישא במרוקו השגנו ויתור על נתיחת גופת המנוח ושחרורו לקבורה.

שניר אלמליח מתנדב היחידה הבינלאומי של זק״א שמפקד על האירוע מישראל:
״מדובר באירוע טראגי, קיבלנו את הדיווח המצער אמש בשעות הלילה, מרגע קבלת הדיווח פעלנו יחד עם כלל הגורמים מול הרשויות כדי לסייע למשפחה, משטרת רבאט דרשה הבוקר לבצע נתיחה שלאחר המוות, לאחר מאמצים רבים, עם התקדמות החקירה ושלילת מניע לאומני הצלחנו למנוע את נתיחת גופת המנוח והוא שוחרר לקבורה, ארונו יוטס עם תחילת השבוע הבא לקבורה בישראל, כאן יובא למנוחות בבית העלמין באשדוד.״

חיים וינגרטן ראש אגף המבצעים בזק״א: ״ארגון זק״א האמון על כבוד המת פועל בכל מקום בעולם בסיוע נציגים ומתנדבים במסירות למען כבוד המת, אני רוצה להודות לכלל הגורמים שסייעו במקרה הטראגי ובפרט לנציגי משרד החוץ על העבודה המשותפת שבזכותה נמנעה פגיעה מיותרת בכבוד המת וזורז הליך השחרור. ארגון זק״א משתתף בצער המשפחה ומלווה אותם בכל הליך השחרור, ההטסה והקבורה.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן