סניף הליכוד באשדוד מציג: זרם של חברי כנסת ושרי ליכוד לאשדוד

גשם של בכירי ושרי הליכוד באשדוד שנחשבת לעיר ליכוד מובהקת. בבחירות האחרונות הצביעו 43 אלף איש לליכוד. שרת התחבורה ושר האוצר היו האורחים השבוע בעיר אליהם התלוו בכירי הליכוד המקומי, יעקב שטרית, אשר נהון ואיריס נפתלי שמובילים את מטה הבחירות לליכוד בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עם פתיחת המשק והכניסה לפעימה השלישית הגיעו השרים הבכירים בליכוד, שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר ישראל כץ לסיורים באשדוד. תחילה הייתה זו שרת התחבורה שהגיעה לסיור בעיר ובנמל אשדוד שם הציגה את ההתקדמות במספר תוכניות למהפכה תחבורתית בישראל, כמו השאטל הימי שיתן מענה להסעת המונים דרך הים וכן רכבת חצי אוטונומית שתשתמש בתשתיות קיימות.

כץ וראשי הליכוד באשדוד דנים על הבחירות


השרה רגב חתמה את ביקורה בביתו של יעקב שטרית יו"ר סניף הליכוד בעבר וחבר מרכז הליכוד יחד עם איריס נפתלי יו'ר ועד עובדי עיריית אשדוד ויו"ר הסניף הנוכחי, אשר נהון. בכלל הבית של שטרית הפך לעלייה לרגל של חברי כנסת שרים ובכירים בלשכת ראש הממשלה.

נהון וביבי. חברים טובים

גם השר כץ, הגיע לאשדוד. כץ נחשב למי הוביל את מדיניות התמיכה בעסקים הקטנים והמענקים בכדי לסייע בתמודדות הכלכלית בעת משבר הקורונה. כץ ביקר בלשכתו של ראש העיר יחיאל לסרי וחיזק את פועלו לאחר מכן סיירו השניים במתחמי הקניות.

יעקב שטרית ונתניהו בלשכת ראש הממשלה

השר כץ חתם ביקורו בביתו של יו"ר הסניף ומי שיעמוד במטה הבחירות ביום הבחירות, ואף נפגש, לבקשתו של יעקב שטרית, את חברי הליכוד במשרדו של יו"ר פורום הליכוד שלמה פורטל יחד עם איריס נפתלי, ושלום אלפסי, שם סקר השר בפני חברי הליכוד על פעילות משרד האוצר.

נהון: אנחנו עורכים ומוכנים ליום הבחירות ביחד עם כל העושים במלאכה, יעקב שטרית שעושה עבודה נהדרת ומוצלחת במטה, איריס, פורטל אלפסי עוזי בריח ועוד ועדו טובים ויקרים. נעשה הכל להביא לבחירתו מחדש של ראש הממשלה בנימין נתניהו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן