סוער במועצת העיר: 'עבריינית', 'אלים ושובניסט', 'תתפטרי', 'תופעת טבע', 'עושה לי בחילה'

ישיבת מועצה כזו סוערת ורווית כעס וזעם לא הייתה מזמן: ראש העיר לסרי וממלא מקומו, עו"ד גבי כנפו במתקפה קשה על חברת האופוזיציה, עו"ד הלן גלבר. עו"ד כנפו: "את עבריינית מועצה". לסרי: "תתפטרי מהמועצה,את מוציאה דיבה על אשדוד". גלבר: "אתם אלימים, שובינסטים ועוד ישמעו עליכם בכל הארץ"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זה התחיל בקטנה. גלבר הזכירה פעולות שנקטה בהן בהיותה ממונה על החברה העירונית. כנפו בלגלוג : היית חודשיים ואת זוכרת? מה כבר עשית? גלבר: מה שאתה לא מסוגל לעשות בעשר שנים אני עשיתי בחצי שנה.  

כנפו: את חוצפנית, עברת את הגבול, את משתמשת במיקרופון בצורה זולה שמעוררת אצלי בחילה. יש פה נשים שבטח מתביישות.  

לסרי: אין לך מתחרים בהיסטוריה של אשדוד, של מועצת העיר, באלימות ציבורית, בטון של הדיבור שלך, בתוכן הדברים, בהאשמות חסרות השחר. זאת כשהגיבנת מונחת לך מאחורה והחמאה על הראש ואת יוצאת איתה לשמש הקופחת ואת מעיזה להגיד כאלה דברים על גבי? את עפר לרגליו. אין גבול לחוסר הבושה, אין גבול לחוצפה. כמה? כמה אנחנו צריכים לסבול כאן? 

הלן ללסרי: כשאמרתי לך שגבי הוא אלים אמרת " את צודקת אני לא יודע מה לעשות".  

לסרי להלן:  את מוציאה את דיבת העיר רעה מהבוקר עד הלילה. את דיבת כולנו. את לא רואה שום דבר חיובי במה שעושים למען התושבים. את רודפת את התושבים מסיתה אותם נגד עצמם ונגד השלטון. תתפטרי ממועצת העיר

הלן ללסרי: הטעויות הן שלך, חוסר ההצלחה הוא שלך, אתה מנסה להציג מצב שלא קיים בכלל. 

לסרי: בתפיסה הציבורית שלי היית צריכה ביום שנבחרת להתפטר ממועצת העיר. את מזיקה, לא מועילה לאף אחד. את מעיזה להגיד כאלה דברים על בן אדם שלא מקבל שקל מהעירייה, משרת את הציבור  בנאמנות, בהתנדבות. אין לך את הבושה להיות כאן איתנו. את עפר לרגליו. שטפי טוב את הפה לפני שאת מדברת עליו. 

גלבר לכנפו: כולם ברחבי המדינה שמעו עליך על מי זה גבי כנפו ואיך הוא מתנהג. 

כנפו: אתם מנצלים את השידור לציבור. אם הייתי אישה הייתי מתבייש בך.  

גלבר מזכירה לכנפו שקרא לחברי האופוזיציה תופעת טבע, קרא להם לצאת מהעיר, שאמר שהוא לא סופר אותם ושההצעות שלהם לא מעניינות אותו. 

כנפו: אף אחד לא מרשה לעצמו לעשות את מה שאת עושה 

גלבר: כי כולם מפחדים. אתה מפחיד את חברי המועצה 

כנפו: את עבריינית  מועצה אמיתית, עוברת על חוקי המועצה 

לא מאפשרת לנהל דיון תקין. פשוט מבזה את חברי המועצה. אני קורא אותך לסדר בפעם השלישית ומעכשיו מה שתגידי לא יירשם בפרוטוקול. תוכלי רק להצביע. 

חברת האופוזיציה, עו"ד הלן גלבר אמרה לכנפו כי הוא מכהן כיו"ר מועצת העיר שלא בסמכות וכי הוא בניגוד עניינים בשל היותו סגן ראש עיר."אתה לא יכול להיות אוביקטיבי ואת צריך להתפטר מתפקיד יו"ר המועצה".

עו"ד כנפו: "יש לי סמכות ואני מקבל אותה מראש העיר והוא הסמיך אותי " אמר כנפו בנוגע לדרשית גלבר להתפטר מיו"ר מועצת העיר, בטרם המל לתקוף את גלבר. "את מדברת בצורה זולה ומעלה לי בחילה. אני מפנה אותך לחוק ואת עבריינית מועצה לא מאפשרת לנהל ישיבה תקינה"

עו"ד גלבר: "אתה אלים ומאיים ואתה תופעת טבע תתבייש לך ועוד ישמעו עליך בכל הארץ. כולם יודעים איך אתה מתנהג לנשים. אתה שחצן יהיר ואני לא אעבור על זה בשתיקה".

בסיום הישיבה התייחס יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני, ביקש למחות על השיח המתלהם שהתרחש, ציין שהרגיש מאוד לא נעים בישיבה ואמר כי ההתלהמות משפילה את שני הצדדים " צריכה להיות תרבות דיבור. כאשר זה לא מוצא חן בעיני מישהו ישר יורדים לפסים אישיים. זה לא מקובל, מקומם ומעליב. כולם צריכים לדעת לשמור ולעצור. כבודו של כל אחד במקומו מונח. אני דורש לעמוד על כבוד חברי המועצה גם בפני הפקידים וגם האחד כלפי השני. בסופו של דבר כולנו באים למטרה אחת לשרת את הציבור על מנת לגרום לכך שהעיר תהיה יותר טובה בשביל כולנו".  כנפו אמר כי הוא מסכים עם כל מילה  ואילו לגלבר שביקשה גם היא לדבר הוא סגר את המיקרופון.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן