דניאל בנלולו נפסל לתפקיד יו"ר שדות התעופה בשל זיקה פוליטית

חבר הכנסת לשעבר דני בנלולו לתפקיד יו"ר נפסל לתפקיד יור רשות שדות התעופה, על ידי רשות החברות בשל זיקה פוליטית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דניאל בנלולו, סגן ראש העיר אשדוד לשעבר וחבר כנסת מטעם הליכוד היה מועמדה של שרת התחבורה מירי רגב לתפקיד. הוועדה למינויים פסלה אותו בשל היעדר כישורים וזיקה פוליטית לשרה רגב.

בנלולו משמש כשליח קק"ל באירופה ועושה חיל בתפקידו. בעבר שימש כחבר כנסת סגן ראש עיריית אשדוד ומנהל בכיר ברשות הדואר.

מקורבי בנלולו מסרו כי כישוריו ועברו הציבורי כחבר כנסת ומנהל בחברות גדולות כן מכשיר אותו לתפקיד אולם אומרים מקורבים לבנלולו שמדובר בניסיון לא ענייני לא לאפשר לו להתמנות לתפקיד.

בנלולו:"מצטער על ההחלטה"

שרת התחבורה – מירי רגב ביקשה את אישורי להגיש את מועמדותי לתפקיד יו״ר רשות שדות התעופה, ועניתי לה בחיוב. לאחר תהליך בדיקה של הועדה הציבורית לבחינת מינויים בשירות הציבורי, מצאה הועדה כי כיוון שאחי הינו חבר מרכז ליכוד יש בזה מן הזיקה הפוליטית, ונדרשתי להציג כישורים עודפים. שרת התחבורה ואני הצטערנו על ההחלטה אך אני מכבד אותה. הודתי לשרה על כוונתה, ועם זאת הודעתי לה כי אשמח להעמיד את ניסיוני, הידע והכישורים שבידי לטובת מדינת ישראל ככל שאדרש, כפי שעשיתי רוב שנותיי.

השרה רגב מסרה בתגובה:

"אני מאמינה כי בנלולו הינו איש ראוי ובעל ניסיון רלוונטי ואני מקווה כי יסכים להמשיך לתרום מניסיונו ומהידע שלו בתפקידים נוספים בעתיד". מקורבים לשרה הוסיפו כי הם מצרים על המהלך, וכי קשה להתעלם מכך שדווקא כשמדובר באנשי ליכוד מוערכים נמצאת הדרך לפסול אותם מהתפקיד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן