לסרי: "הטלת המגבלות על הרובעים החרדיים מעוררת תחושת אפליה של הציבור החרדי"

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי שיגר מכתב בהול למנכל משרד הבריאות חזי לוי ובו הוא מביע את התנגדותו להטיל סגר על רובעים ג ח ז

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי פנה במכתב למנכ"ל משרד הבריאות ומודיע כי הוא מתנגד להטלת סגר על רובעים ג', ז' ו-ח' בעיר. לסרי ממליץ להמתין לתחילת שבוע הבא ולבצע הערב הערכת מצב מחודשת.
"הטלת המגבלות על הרובעים האלה המתאפיינים כמעט בסוג אוכלוסייה אחד כבר מעוררת תחושת אפליה של הציבור החרדי"

בהמשך כותב לסרי למנכ"ל משרד הבריאות כי "אני שב ומביע את עמדתי כנגד המלצת משרד הבריאות להטיל סגר מלא על הרובעים הנ"ל מהנימוקים הבאים:

  1. טרם חלף משך הזמן הנדרש על פי מחזור החיים הידוע של הנגיף והמהלך הטבעי של מחלת הקורונה, בכדי שנוכל להעריך נכונה את השפעת המגבלות שהוטלו עד כה.
  2. נוכח משך זמן הטיפול בקטיעת שרשרת ההדבקה, העומד כיום על 4-5 ימים לכל הפחות, ברי שהעלייה בשיעור התחלואה ברובעים אלה, הינה תוצאה של המצב טרם החלת המגבלות.  כך שגם אם נטיל סגר מלא היום ונראה ירידה בימים הקרובים,  לא נוכל להעריך נכונה את השפעת הסגר המלא.
  3. הטלת המגבלות  על הרובעים האלה המתאפיינים כמעט  בסוג אוכלוסייה אחד  כבר מעוררת תחושת אפליה של הציבור החרדי באשדוד, הטלת סגר מלא כפי שאתם ממליצים, תעורר התנגדות ותפגע בחוסן הקהילתי שלהם.
  4. מבקרה אישית שלי הנערכת מידי יום, עם נציגי המשטרה, פיקוד העורף, והשיטור העירוני, המשמעת ברובעים האלה הינה למופת, תוך הקפדה מלאה על ההנחיות ופעילות אך ורק בהתאם למגבלות שהוטלו עליהם, מהלכי האכיפה מלווים בהסברה משמעותית והציבור קשוב וממושמע.
  5. לאור האמור לעיל, הצעתי היא להמתין לתחילת שבוע הבא ואז לבצע הערכת מצב מחודשת על בסיס הנתונים העדכניים. עד למועד זה, נוכל להכין טוב יותר את דעת הקהל באמצעות המנהיגות  הקהילתית והתורנית עמה אני מצוי בקשר הדוק.

אודה להיענות לבקשתי.


הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן