העוצמה הנשית של לינור אברג'יל

לינור אברג'יל מגיעה למרכז הקהילתי ברובע ט' להרצאה אודות הכוח הנשי והתמודדות עם הטרדות מיניות ואונס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לינור אברג'יל מלכת היופי של ישראל לשנת 1998 והזוכה הראשונה מישראל בתחרות מיס עולם באותה השנה נשואה לאורון, מפיק ומנהל אמנים מצליח. לזוג שלוש בנות ובן. לינור, הוזמנה לפני מספר חודשים לטקס 70 שנה לתחרות מלכת היופי – אבל נעדרה בטענה כי הייתה לה הרצאה בפני 600 איש. לאחר כמה הרצאות מאוד מוצלחות בחו"ל בקליבלנד באמריקה לארגון נגד התעללות מינית בילדים, באוניברסיטת "פרינסטון" היוקרתית לסטודנטיות הלומדות בקמפוס, בפני מתמודדות תחרות "מיס עולם" לינור אברג'יל ממשיכה במסע ההרצאות שלה גם בישראל ועכשיו מגיעה לאשדוד.

בהרצאה מספרת לינור את סיפור חייה, מילדה קטנה בנתניה ועד למועמדת לפרס האמי, דרך האסון הנורא שקרה לה באיטליה. דרך ההתמודדות המדהימה וכוחות אינסופיים. עורכת הדין לינור אברג'יל, מלכת היופי, מיס עולם, בוגרת בית הספר למשחק בית צבי והשתתפה בהצגה "ועידת פסגה" של בית צבי(2004), בהצגה של תיאטרון בית ליסין "החדר הכחול" מאת דייוויד הר, לצד ליאור אשכנזי(2006) ובהצגה של תיאטרון בית ליסין "החדר הכחול" מאת דייוויד הר, לצד ליאור אשכנזי(2006).

לינור היתה המועמדת לפרס האמי לסרט הטוב ביותר על סרטה המצליח brave miss world, שנמכר לרשת netflix האמריקאית, וצפו בו יותר מ-150,000,000 איש בוגרת בית הספר למשחק בית צבי וניחנה בכריזמה בימתית יוצאת דופן תספר את סיפור חייה המרתק ותגולל את סיפורה ואת הכוחות והדרך הקשה בה היא התמודדה עם האונס שעברה. לינור, אישה חזקה שהפכה לדמות נערצת בעיני נשים מסמלת את המושג "כוח נשי". בהרצאה של לינור משולב קטע ווידאו מהסרט הדוקומנטארי חובק העולם שלינור מצלמת בימים אלו ביחד עם הבימאית סיסיליה פק, בתו של השחקן ההוליוודי האגדי גרגורי פק(כוכב 'חלף עם הרוח').

בסרט היא מראיינת נשים שעברו אונס ומעולם לא חשפו זאת בעיני המצלמה. בסרט לוקחות חלק גם ידועניות הוליוודיות כמו שרון סטון, ג'ואן קולינס (אלקסיס), פראן דרשר (הלא היא נני) ועוד. לינור מרגישה כי שליחותה בחיים האלה ובאמצעות המעמד לו זכתה בתחרות "מיס עולם" היא לחזק נשים אשר עברו חיים לא קלים להאיר להן את הדרך. בתום ההרצאה ייערך דיון פתוח עם הנשים בקהל בה לינור עונה על שאלות ומכוונת נשים בדרכה הייחודית.

יום רביעי,15.1.20 בשעה 20:30, 20₪ בלבד במסגרת מיזם התרבות 'התושב במרכז הקהילתי' .מרכז קהילתי ט', ראשל"צ 4, אשדוד. למידע והזמנות:08-8541158

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן