קסם של שישי בסינטטי

האדומים אשדוד חגגו ניצחון בתוצאה 0-3 על שמשון כפר קאסם במסגרת המחזור ה-14 של ליגה א' דרום. ביטון ובן לולו (צמד) כבשו לאדומים, שנראו מוכנים לדרבי הגדול בשישי. יובל נעים: "נעשה הכל לעשות תוצאה טובה בדרבי"

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת האדומים אשדוד אירחה ביום שישי האחרון את קבוצת שמשון כפר קאסם לעיני 650 צופים, שהגיעו לתמוך בקבוצתם ויצאו מלאים באופטימיות לקראת הדרבי הגדול מול עירוני אשדוד, שיתקיים ביום שישי הקרוב. הקבוצה של המאמן יובל נעים מתחילה להתרגל למאמן שלה והיא כבר עם ניצחון שישי העונה (ללא הפסד), ששווה לה מקום חמישי, מרחק שש נקודות מהמוליכה, הכח עמידר רמת גן.

המארחת הגיעה למשחק לחוצה מאוד, לאחר תוצאת תיקו במשחק חוץ נגד מכבי הרצליה ובדקות הראשונות הלחץ נראה היטב על השחקנים, שהתקשו לייצר את משחקם הרגיל. האורחת מכפר קאסם, הגיעה לאחר שבעה משחקים ללא הפסד ויומרות של צמרת. הפתיחה הייתה שייכת לכפר קאסם, ששיחקה עם ביטחון והגיעה להזדמנות מצויינת בדקה ה-17, כאשר ג'ורג' אמסיס הוציא כדור רוחב מצד ימין, לכיוונו של סיראז' נסאר שבעט מקרוב, אך הכדור נהדף מקו השער על ידי בלם האדומים, רוי עמוס. כעבור שלוש דקות נסאר הגביה כדור חופשי לעבר מוסטפה מורעב, שניסה לאיים על השער, אך השוער גיא סאלם היה נחוש לא לספוג, הסתער על הכדור וקלט אותו. בדקה ה-31 האדומים זכו בכדור חופשי מ-30 מטרים מצד שמאל. אל הכדור ניגש הקפטן, לישי ביטון, שניסה להגביה, אך הכדור חלף על פני כל השחקנים (שהסתירו לשוער כפר קאסם דודי אלון), קפץ על הדשא ונשק לרשת. 1-0 לאדומים כנגד מהלך המשחק ושער שני העונה לביטון, שפנה לקהל ונישק את הסמל שעל חולצתו. השער הזה שיחרר הרבה לחץ אצל האדומים, שהחלו להשתלט על מרכז השדה. בדקה ה-42 כובש השער לישי ביטון פרץ לכיוון הרחבה, הוריד לעדן בן מנשה, שבעט כדור מסוכן שחלף ליד העמוד.

במחצית השנייה כפר קאסם נעלמה מהמגרש והאדומים עשו ככל העולה על רוחם. בדקה ה-53 ההגנה של כפר קאסם טעתה, כאשר המגן האורח עלי טאהא מסר אחורנית. אל הכדור הגיח משה בן לולו, שבעט מקרוב פנימה וקבע 0-2 לאדומים, אשר שם אותם באזור הנוחות. בדקה ה-60 מוחמד בדיר, קשר האדומים, מסר לבן לולו ,אשר הסתובב סמוך לרחבה ובעט חזק מ-15 מטרים החוצה. בדקה ה-77 רחמים צ'קול, שנכנס כמחליף במקום דניאל בורחל, הגביה מצד שמאל ועידן שריקי נגח חזק, אבל אלון דודי השוער, התעופף והדף לקרן. בדקה ה-95 הגיע ההדרן של האדומים. מאיר כהן המחליף מסר מימין לשמאל ואל הכדור הגיע בן לולו, שבשתי נגיעות יפות, עצר את הכדור, בעט לרשת הגבוהה מקרוב, קבע 3-0 קל לאדומים והשלים צמד אישי (8 שערים בכל המסגרות העונה). זה היה גם המהלך האחרון במשחק, שלאחריו נשמעה שריקת הסיום מפי השופט דור ניזרי.

יובל נעים היה רגוע בסיום ואמר: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד. ראו את זה היום. אני חושב שהתוצאה לא משקפת. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. ניצחון חשוב מאוד לקראת הדרבי. מקווה שנשתפר לקראת ההמשך. יש פה הרבה לחץ במקום הזה. רצינו לעשות טוב לאוהדים. בכדורגל יש הרבה לחץ, אין מה לעשות. כשאתה מאמן גם בליגת העל וגם בלאומית וגם בליגה א' באדומים אשדוד, יש לחץ ואין מה לעשות. נתכונן לדרבי. אני יודע שזה משחק חשוב מאוד לאוהדים. זה חשוב גם לנו. נעשה הכל לעשות תוצאה טובה. מקווה מאוד שנצליח. הצלחה עבורי העונה תהיה קודם כל להכנס לפלייאוף. נצטרך לעשות צעד צעד. תוך כדי תנועה, אם נראה שאנחנו קרובים למקום הראשון, אז נתקוף את המקום הראשון. אבל צריך קודם כל לעשות תוצאות טובות והיום התחלנו בזה."

נעים מאוד אדלשטיין
אם ביום בינוני שלה, קבוצת האדומים אשדוד עוברת בסטייל, משוכה קשה כמו שמשון כפר קאסם, אז שאר קבוצות הצמרת בליגה, צריכות להתחיל לחשוש. יובל נעים קיבל בירושה אלוי את חוליית הקישור הטובה ביותר בליגה כיום ועשה בחוכמה, כאשר לא שינה אותה. ביטון, בדיר ובן מנשה זוהי שלישייה שלא מפסיקה לרוץ, לעבוד ולתמוך בהתקפה בכל רגע נתון. אליהם נוסף אוהד אדלשטיין, שיכול לשחק בשני האגפים ויש לו מהירות רצחנית, שיכולה להביך ולחתוך כל הגנה בליגה. שטר ראשון הוא פרע כבר בשבוע שעבר כאשר כבש את שער השוויון בהרצליה. בשישי האחרון שחקן הרכש ממרמורק, היה מהמצטיינים בשדה, כאשר כל פריצה שלו באגף, מכניסה את ההגנה שממול לפחד פחדים.

אדלשטיין כבר הוכיח זאת בעונה שעברה, כאשר היה אחד מהשחקנים המצטיינים במדי מ.ס כפר קאסם, שעלתה לליגה הלאומית, הרבה בזכותו. אם אדלשטיין בן ה-28 ימשיך בקצב הזה, אזי ליובל נעים הולכת להיות קבוצה שתטיל אימתה על כל הליגה. מול כפר קאסם ביום שישי זה נראה טוב, אך המבחן הגדול של האדומים יגיע במשחקי החוץ, שם היא נתקלת בלא מעט בעיות העונה.

אבל עכשיו זה הוא זמן דרבי. אוהדי האדומים יודעים שזה לא הולך להיות עוד משחק. עירוני מגיעה למשחק לאחר תבוסה כואבת מול נורדיה ואילו האדומים מגיעים לאחר ניצחון חשוב וללא הפסד העונה. הקלישאה אומרת שחיה פצועה היא הכי מסוכנת ואפשר להיות בטוחים שעירוני הולכת 'להתאבד' על המשחק הזה. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאדומים הוא כניסה לשאננות. אפשר לסמוך על נעים התזזיתי, שיוריד את הקבוצה שלו לקרקע ויכין אותה לכל תרחיש אפשרי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן