הדרבי המסקרן באשדוד: עירוני אשדוד נגד האדומים. העיר אשדוד שמחה וצהלה

מכבי עירוני אשדוד הובסה באיצטדיון טדי בתוצאה 5-0 נגד בית"ר נורדיה ירושלים במסגרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום. אולי ההפסד הכי משפיל של 'עירוניה' מאז הוקמה מחדש בשנת 2015. היום הדרבי הגדול! (איצטדיון היא', 12:45, שידור חי בערוץ 55)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון יצאה עירוני אשדוד לירושלים, מלווה בכ-200 אוהדים אופטימיים למשחק חוץ קשה נגד בית"ר נורדיה. 'עירוניה' חטפה סטירה מצלצלת בדמותה של תבוסת 5-0 מול נורדיה, שהגיע למשחק, עם מאמן חדש, ליאור זדה, שהחליף את ארז בנודיס. עירוני התייצבה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים מצד אחד, אך מצד שני, השחקנים ככל הנראה היו עייפים, לאחר שחגגו עם שוער הקבוצה, גל אנגלשטיין את חתונתו, שהתקיימה יממה לפני המשחק. אל כך ניתן להוסיף את העדרותו של טגניה דסליי הבלם, בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, מה שגרם ללא מעט טעויות בהגנה.

כבר בדקה ה-11 עלתה המארחת ליתרון ראשון מבעיטה מפתיעה מטווח של 25 מטרים, של רועי שרון. השוער הצעיר, אביעד קטלן לא היה מספיק מרוכז וספג שער שאולי יכול היה למנוע אותו. התוצאה נשמרה עד למחצית ולמחצית השנייה נראה כי החניכים של יגאל זריהן פשוט לא הגיעו. בדקה ה-51 רן רול מנורדיה פרץ באין מפריע באגף הימני, מסר לחלוץ המדופלם יוסי אסייג, שכבש מקרוב את שערו השביעי העונה וקבע 2-0 לזכות המאחרת.

המומנטום של נורדיה נמשך, כאשר היא מציגה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה. כעבור חמש דקות אבירם ברוכיאן, אקס האדומים, סובב כדור חופשי נפלא מ-20 מטרים, שנהדף מהקורה, היישר אל רגליו של נועם חפצדי, אשר בעט פנימה מול השער החשוף. 0-3 לנורדיה מול עירוני ההמומה. נורדיה לא הסתפקה בשלישייה והמשיכה להכות בעירוני ללא רחם. בדקה ה-78 יוסי אסייג מצא את החלוץ ליאור עדיקא פנוי ברחבה והאחרון מזווית קשה מצא את הפינה של קטלן המסכן. 4-0 לנורדיה. בדקה ה-87 הדיפה לא טובה של קטלן, השאירה את עדיקא פנוי מול שער חשוף והאחרון גילגל פנימה את השני שלו במשחק ואת החמישי של נורדיה. בסיום: 0-5 משפיל לזכות בית"ר נורדיה, שמורידה את עירוני אשדוד לקרקע ושולחת אותה להתכונן לדרבי עם הרבה חומר למחשבה.

ביום שישי הקרוב תתייצב עירוני אשדוד לדרבי הגדול מול האדומים אשדוד. למרות התבוסה מול נורדיה, בעירוני שוררת אופטימיות לקראת המשחק המדובר של השנה, שאמור למשוך אליו אלפי צופים. כידוע, לדרבי חוקים משלו וכל מה שקרה עד לדרבי בטל ומבוטל. עירוני תבוא חדורת מוטיבציה ותנסה להראות לאדומים, שלמרות פערי האיכות והתקציב, היא הקבוצה השולטת בעיר. יהיה מעניין לראות איך תתאושש הקבוצה של יגאל זריהן לאחר המפלה שספגה באיצטדיון טדי ביום שישי האחרון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן