מכללת SCE חתמה על שיתוף פעולה אקדמי עם אוניברסיטאות בסין

בשבוע החולף, קיימה הנהלת המכללה של SCE ביקור גומלין אצל הנהלת פארק חדשנות ויזמות המשותף לממשלות סין וישראל במחוז ג'נגזו (סין), ליצירת שיתופי פעולה בתחומי היזמות והחדשנות, מחקרים יישומיים וחילופי סטודנטים וסגל בין המכללה לבין המוסדות האקדמיים שבפארק. בנוסף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר שביקרו נציגי אוניברסיטאות סיניות ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, הנהלת המכללה הגיעה לביקור גומלין בסין. הנשיא, פרופ' יהודה חדד, יחד עם מנכ"לית המכללה זהר וולפרט-כהן וסגן הנשיא פרופ' אבשלום דנוך, הגיעו לביקור במחוז ג'נגזו בסין לפגישה עם ראשי האוניברסיטאות באזור והנהלת פארק היזמות והחדשנות בעיר.

במהלך הפגישה דנו מנהלי הקמפוסים בשיתופי פעולה אקדמיים אפשריים, חילופי סטודנטים ומרצים, ומחקרים יישומיים משותפים. הנהלת המכללה הציגה לסינים את המסלולים הנלמדים במכללה, פרויקטים של סטודנטים ומחקרים המתקיימים כיום במכללה. אנשי האקדמיה הסינים הציגו להם מצד שני את האוניברסיטאות שהם מייצגים ואת פארק החדשנות של ג'נגזו (CIP).

"אני מודה למקבילי מסין על סיור מעניין בתשתית האקדמית-תעשייתית המצויה בפארק החדשנות של ג'נגזו" סיפר פרופ' יהודה חדד, נשיא המכללה. "אנו במכללה נבדוק כיצד ניתן להתחיל את שיתוף הפעולה האקדמי עם האוניברסיטאות בסין ועם התעשייה היושבת בפארק החדשנות. אני בטוח ששיתוף פעולה שכזה יועיל לשני הצדדים ויתרום לפרויקטים משותפים עתידיים בין סין וישראל. בשלב הראשון נבחון חילופי סטודנטים וסגל בין הקמפוסים אך אני בטוח שאם החיבור האקדמי יעבוד נוכל להתקדם גם לשילוב פרויקטים משותפים של התעשייה בארץ לבין זו שבסין".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן