דואק חושף את כשלי הדואר באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה פגשה השבוע את מעצב השיער והפעיל החברתי שמוליק דואק מאשדוד בצילומים לתכנית "האזרח גואטה״‫,‬ תוכנית המציפה עוולות בחברה‫ ומוגשת בהנחיית יגאל גואטה, חבר הכנסת לשעבר מטעת מפלגת ש״ס.‬ והפעם‫,‬ דואק סיפר על התנהלות הדואר באשדוד ‫-‬ על המחדלים ועל כך שיותר ויותר סניפים נסגרים באשדוד מה שמייצר תורים כי הסניפים שנותרו או הסוכנויות הקטנות שנפתחו במקומם, לא מצליחים לשרת את כל התושבים, ולכן הם מתחילים לפזר את הדואר שלנו בחנויות שונות ברחבי העיר.

מה שגורם לתושבים להתנייד ממקום למקום לאסוף חבילות. "זו התעמרות בתושבים וזלזול בלתי נסבל" הוא אמר. צודק שמוליק. אגב‫,‬ התחקירנית הראשית של התוכנית היא אשדודית לשעבר‫,‬ העיתונאית ג׳יין ביבי והתוכנית אמורה להעלות לשידור בתאגיד כאן‫-‬11 בחודשים הקרובים‫.‬

פריחה הופתעה לגלות כי לשר המשפטים אמיר אוחנה משפחה קרובה באשדוד ועוד תומכי ליכוד. בת דודה שלו, רינה פחימה תומכת נלהבת ופעילה מרכזית בליכוד פגשה את השר כשהגיע לסיור ביום הבחירות לראשות הליכוד. השניים התנשקו התחבקו והצטלמו.

8675362462

רגע לפני שעלו על הבמה במשכן לאמנויות הבמה באשדוד, הגיעו צמד הכוכבים המצחיקים עופר ומאור (תושבי אשדוד לשעבר) ללשכה של סגנית ראש העיר, שרון מרק, שם לא הפסיקו להצחיק את מנהלת הלשכה שירן פרץ הנמרצת והבוסית שרון מרק. פריחה חושבת שאין טוב יותר מלצחוק.

86475362462

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן