לזכרו של שמשון רזפורקר ז"ל

בשבת הבאה יתקיים באשדוד משחק הגמר של הטורניר לזכרו של שמשון רזפורקר ז"ל, אשר נפטר לפני שנתיים והוא בן 51. זוהי השנה השנייה בה מתקיימים המשחקים. יניב רזפוקר: "קשה לתאר במילים את הגעגוע."

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבועות האחרונים מתקיים באשדוד טורניר נהדר בחסות התאחדות הקריקט הארצית. מדובר בטורניר שהוקם על ידי משפחתו של שמשון ('שמו') רזפורקר ז"ל, בכדי לשמר את זכרו. שמשון היה שחקן מוערך ואהוב מאוד בקרב קהילת חובבי הקריקט בארץ. אדם מכובד וצנוע, שהיה מכבד את כולם ועוזר לכולם, אפילו בלי שיבקשו. הוא היה אחד משחקני הקריקט הטובים בארץ ושיחק בקבוצת נווה יהונתן. לאחר פטירתו, הקבוצה שינתה את שמה ל'נווה שמשון'. משפחתו מספרת כי הקבוצה הייתה כל עולמו וכמו כן, ענף הקריקט היה קרוב מאוד ללבו. שמשון נפטר בגיל 51. הוא היה דמות להערצה ומודל לחיקוי, גם במגרש וגם מחוצה לו. בקבוצה מקווים להמשיך את דרכו ולשמר את זכרו ובעקבות כך, יזמו טורניר בו משתתפות רבות מקבוצות הקריקט בארץ.

בשבת הבאה, בשעה 9:30 בבוקר במגרש הקריקט באשדוד, יתקיים משחק הגמר בטורניר. לפני המשחק היוקרתי, תתקיים דקת דומיה לזכר שמשון רזפורקר. בשבת הקרובה יתקיימו משחקי חצי הגמר והקבוצות שהעפילו הן סופר אריות לוד, דימונה, באר שבע וסרילנקה ת"א. שלוש הקבוצות האשדודיות 'יאנג' אשדוד, נווה שמשון ואשדוד איי הודחו בשלבים הקודמים. הקבוצה שתזכה תקבל גביע מטעם התאחדות הקריקט בישראל. מדובר בגביע נודד, שנוצר על ידי נווה שמשון ובכל שנה הוא מוחזק אצל הזוכה בטורניר. עמותת הקריקט באשדוד תרמה גביעים לקבוצה שתזכה במקום השני ולשחקן המצטיין בטורניר. בשנה שעברה קבוצת יאנג אשדוד זכתה בגביע הנכסף, במדיה שיחק יניב רזפורקר, אחיינו של שמשון. בעונה הקרובה, יניב סוגר מעגל, עובר לשחק בקבוצת נווה שמשון ובכך ממשיך את דרכו של דודו, שמשון רזפוקר ז"ל. יהי זכרו ברוך.

מילים לזכרו של 'שמו' ז"ל/ יניב רזפוקר
שמו היקר,

קשה לתאר במילים את הגעגועים והאהבה שלי אליך.
אומרים הזמן חולף ומרפא את הפצעים, אבל ככל שהזמן עובר, כך אני מתגעגע ונזכר הרבה יותר.
רוצה לומר לך תודה ענקית על כל מה שעשית ותרמת בשבילי ועל כל מה שלימדת אותי.
בטוח אני שאתה מאושר בחיקם של סבא וסבתא היקרים וכמו ששמרת עלינו שנים אתה ממשיך לשמור עלינו מלמעלה.
תודה לך על כל החוויות שהענקת לי ועל הזכות שלי שיש לי דוד כמוך המהווה מודל לחיקוי בענף הקריקט.
נמשיך להצעיד את ענף הקריקט מעלה מעלה.
אוהב אותך ומתגעגע עד אין סוף.

הכותב הינו יניב רזפורקר, אחיין של שמשון רזפוקר ושחקן נבחרת ישראל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן