תזמורת ירושלים מזרח ומערב מציגה: אלני ויטאלי והתזמורת

הזמרת היווניה אלני ויטאלי, אחת מהכוכבות היווניות הגדולות ביותר בכל הזמנים מגיעה במיוחד לישראל לרגל המופע 'אלני ויטאלי והתזמורת' ביחד עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב

צילום: evaggelia thomakou
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הזמרת היווניה אלני ויטאלי, אחת מהכוכבות היווניות הגדולות ביותר בכל הזמנים מגיעה במיוחד לישראל לרגל המופע 'אלני ויטאלי והתזמורת' ביחד עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב, בניצוחו וניהולו המוסיקלי של המאסטרו תום כהן.

במופע 'אלני והתזמורת' תבצע הזמרת בעלת הקול המצמרר ביצועים חדשים לשירים האהובים ביותר מ-45 שנות הקריירה המפוארת שלה. אלני שהוציאה יותר מ-30 אלבומים עד כה והשתתפה ב־50 אלבומים נוספים, ידועה בחיבתה לקהל הישראלי, הופיעה מספר פעמים בישראל, ואף הקליטה לפני כמה שנים את השיר Porque כדואט עם זמרת הלדינו הישראלית יסמין לוי.
אלני ויטאלי, מספרת ל"השבוע באשדוד": "כפי שאתם יודעים, זו לא הפעם הראשונה שלי בישראל. קיבלתי המון אהבה מהקהל הישראלי, ואני ממשיכה לקבל. זו לא אהבה חד צדדית, יש לי חיבור מיוחד עם הקהל הישראלי, שאף מגיע במיוחד ליוון להופעות שלי. זה נוגע ללב לראות איך המוסיקה שלך חוצת גבולות, ומוערכת גם מחוץ למדינה שלך. לצערי אני לא מדברת עברית, אך אנחנו מתקשרים באמצעות המוסיקה״.
תום כהן, המנצח והמנהל המוסיקלי של "תזמורת ירושלים מזרח ומערב", גם מחכה בקוצר רוח למופע המשותף. "זהו מפגש עם כיוון מוסיקלי מיוחד שיוצר מופע אותנטי מאוד אמיתי. מוסיקה יוונית היא חלק בלתי נפרד מכל מה שמרכיב את הפסקול הישראלי ובכלל את הפסקול האישי שלי, והוא חלק מהמערבולת הזו שנקראת 'מזרח ומערב’״.
אלני, ילידת אתונה בת למשפחה מוסיקלית – אביה תאקיס לאבידה היה מוסיקאי ונגן סנטור ידוע ואימה לוסי הייתה זמרת. את הקריירה המוסיקלית שלה היא התחילה בגיל צעיר מאוד בעודה מטיילת עם הוריה בהופעות ברחבי יוון. מבין להיטיה: "וואלמו", "ארוטה מו", "או מוסטפה" ועוד רבים.

6.1.20 יום שני, בשעה 20:30 במשכן לאמנויות הבמה, אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן