התמונה זכתה במקום הראשון: של הצלם אבי רוקח

תמונה ממחאת יוצאי אתיופיה באשדוד, שצילם הצלם האשדודי המוכשר אבי רוקח, זיכתה אותו במקום הראשון בתחרות השנתית בקטגורית החדשות של "עדות מקומית 2019״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושב אשדוד, אבי רוקח, צלם׳ ידיעות אחרונות׳, זכה במקום הראשון בתחרות הצילומית השנתית היוקרתית ״עדות מקומית 2019״. רוקח, תיעד במצלמתו ביולי האחרון את מחאת יוצאי אתיופיה באשדוד. בתמונה, נראה צעיר ממוצא אתיופי רעול פנים על רקע צמיגים בוערים. התמונה צולמה במהלך חסימת הכניסה הדרומית לאשדוד, כחלק מהמחאה הארצית של יוצאי אתיופיה. התמונה של רוקח ריגשה את השופטים שהעניקו לו את המקום הראשון בקטגוריית ״ חדשות, תמונות בודדות״.

תחרות ״עדות מקומית״ נערכת זו השנה ה- 17 והיא מוצגת מידי שנה בצמוד לתחרות הבינלאומית ״World Press Photo ״. התחרות עדות מקומית 2019 כוללת 210 תצלומים ו- 6 עבודות וידאו,ֿ שנבחרו מתוך אלפי עבודות שהוגשו לתערוכה על ידי צלמי עיתונות בארץ. היא מוצגת בימים אלה במוזיאון ארץ ישראל בתל- אביב.

4182963652
אין זה הפעם הראשונה שרוקח, המוכשר זוכה בתחרות. כזכור, בתחרות אשתקד ״ עדות מקומית 2018״ זכה רוקח במקום השלישי בקטגורית ״ספורט- סדרות״, שתיעד במצלמתו נכים העוסקים בגלישת גלים בחוף הים באשדוד״. רוקח, צלם עיתונות מטעם "ידיעות אחרונות" ובעל סטודיו לצילום מקצועי, מתעד במצלמתו רגעים מרגשים הן במדינה והן באשדוד. מידי שנה הוא בוחר נושא אחר לסדרת הצילומים.
כמו כן, בעבר הוא זכה במקום השני בתחרות הצילומים "תיאלנד מבעד לעדשה 2010״ עם תמונה ייחודית של ילדים משחקים בנדנדה משורשי עצים בכפר נידח בצפון תיאלנד .

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן