הליכוד באשדוד תומך בגדעון סער

שטרית וסער.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יעקב שטרית שתמך בח"כ גדעון סער בפריימריז לרשימת הליכוד, ממשיך לחזק את סער שהגיש את מועמדותו לראשות הליכוד בהתמודדות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. גבי כנפו יו"ר מטה הבחירות של ח"כ גדעון סער ויעקב שטרית נפגשו והחליטו לשלב כוחות על מנת לחזק את כוחו של גדעון סער בבחירות.

שטרית, יו"ר סניף הליכוד בעבר: "אני מברך ומעריך את חברי היקר ח"כ גדעון סער שמתמודד לתפקיד ראשות הליכוד. זהו הליך דמוקרטי, ראוי ודוגמא למפלגות האחרות. מדינת ישראל נמצאת במצב לא נורמלי כשאין אפשרות ריאלית כרגע להקמת ממשלה, סער גילה מנהיגות ויוזמה מבורכת כדי להציע פיתרון אמיתי לשמירת שלטון הימין. אני אסייע ליו"ר המטה גבי כנפו כדי שח"כ גדעון סער יפתיע שוב כפי שעשה בפריימריז האחרונים והתברג בצמרת הליכוד למרות כל הקשיים.

פריחה שמעה כי מעצב השיער והפעיל החברתי שמוליק דואק, מעצב השיער מושיקו כנפו והמתווכת מדונה ייצגו את ישראל בתחרות יופי. הם הוזמנו לשפוט לשפוט בתחרות בה נבחרו דוגמן ודוגמנית השנה של גיאורגיה. התחרות התקיימה במלון ׳ביטמו׳ר בטביליסי. השלושה היו חלק משופטים מ- 20 מדינות שהוזמנו לשפוט בתחרות. דואק מספר כי השופטים האשדודים התחברו עם השופט המצרי ואף דיברו איתו על יחסי ישראל- מצרים. וגם עם השופט מאזרביג׳יאן שהזמין אותם להיות אורחיו בשבוע האופנה שייתקיים בפברואר.

8647356742362462

דואק סיפר לפריחה כי הגאורגים רואים בישראל מעצמה כלכלית ורבים התעניינו איך אפשר להגיע לעבוד בארץ. פריחה התגעגעה.

פריחה הופתעה לראות את מרסל בן שמחון, אשתו של אייל בן שמחון זוהרת ומאושרת ונראית צעירה מגילה. פריחה חשבה שאולי היא זכתה במיליונים ממפעל הפיס, או מעסקת הייטק. לא זה ולא זה, היא פשוט התפנתה מכל עיסוקיה, כדי לטפל בנכד הראשון יונתן בנם של אור ואסתי. הביאה אותו לג׳מבורי בקניון הסיטי הסתובבה אתו בקניון, היא פשוט לא הפסיקה שנייה להיות סבתא מאושרת, עוברים ושבים בקניון לא הפסיקו להתלהב. פריחה מאחלת עוד נכדים‫.‬

97589587547362

ראש העירייה האגדי של אשדוד, צבי צילקר, מכתת רגליו בימים האחרונים כדי לחלק את האלבום תמונות שהוציא: ״יובל שנים למען אשדוד״. באלבום מוצגות כמאתיים תמונות המנציחות רגעים בתולדות העיר ובקורות חייו במהלך כחמישים שנות פעילות.

פריחה הופתעה לראות את צילקר מופיע במשרדי מערכת ״השבוע באשדוד״ ומעניק את האלבום לעורך ״השבוע באשדוד״ מנחם גלילי. פריחה מעריכה מאוד את המעשה של צילקר, שבמשך כארבעים שנה כראש עירייה, וכעובד ציבור לא שבע נחת מעיתון ״השבוע באשדוד״ שביקר אותו במשך שנים רבות.

86475362424

בהקדשה בספר כותב צילקר: ״למנחם ושושנה גלילי, על פעילויות ציבוריות, ועיתונות לבלי סוף שליוותה את העיר בהתפתחותה במשך עשרות בשנים, קניתם את מקומכם בשורת ״בני אשדוד ובוניה״, מאחל כל טוב, צילקר צבי״. פריחה מעריכה אנשים שמעריכים ביקורת

פריחה שמעה על מיזם ברובע מרכזון טופז ברובע ט״ו ׳אור התודעה׳, ללמידה על התפתחות, העצמה, טיפולים אישיים וקורסים ובקרוב תתאפשר ללקוחות המקום להשאיל ספרים להתפתחות אישית.

20191203 125222
במרכז‫, בהנהלת ורד‫ סהר, מתקיימים טיפולים רגשיים ואנרגטים, אבחון וטיפול רגשי באמצעות פרחי באך,תת מודע, סדנאות מודעות, קורסי אקסס בארס, מפגשי נשים והעצמה ועוד‫.לפתיחה החגיגית לפתיחה החגיגית הגיעו לברך סגנית ראש העיר שרון מרק, והרב מני אוזלאי בירך את המקום באופן מרגש וקיבע מזוזה. פריחה חושבת שאין זמן טוב יותר מחג האורים‫, לפתוח את ׳אור התודעה׳‫.‬‬‬‬‬

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן