תוקם כיכר על שם ״ליונס״

מועצת העיר אישרה לקרוא כיכר על שם ״ליונס״ אשדוד שהוקם לפני כ- 3 שנים ופועל למען תושבי העיר * בין היתר בפרויקט ״עין עצלה״ לגילוי מוקדם של הליקוי בקרב ילדי הגנים בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מועצת העיר אישרה פה אחד בישיבתה מיום 4‪.12‪.19 את ההחלטה לקרוא כיכר באשדוד על שם ארגון ״ליונס״ ובכך הביעו חברי המועצה את הכרתם בחשיבות המועדון למען הקהילה בעיר.

׳ליונס׳ הוא ארגון חברתי התנדבותי בינלאומי, הפועל במטרה לשפר את איכות החיים בקהילה. הסניף באשדוד נוסד לפני כ- 3 שנים על ידי רבקה שמיאן הנשיאה הראשונה. למרות הזמן הקצר מאז הקמת המועדון הוא הטביע חותמו בעיר במגוון פעילויות התנדבותיות. נושא הדגל של ליונס באשדוד הוא פרויקט ״עין עצלה״, במסגרתו מאתרים מתנדבי ׳ליונס׳ בקרב ילדי הגנים בעיר את הלקות המכונה ״עין עצלה״- גילוי מוקדם מאפשר טיפול יעיל. ׳ליונס׳ קיבל את תמיכת העירייה בפרויקט. מנהל אגף החינוך באותם ימים יהודה פרנקל הבטיח וקיים והעירייה תרמה מכשיר לצילטן ואיתור ״עין עצלה״ מאז החל הפרויקט הצליחו מתנדבי ׳ליונס׳ להגיע לעיני כ- 12,000 ילדים ומתוכם נמצאו בין 8% ל- 10% ילדים שהופנו לרופא עיניים לבדיקה חוזרת ולטיפול.

לילי כנפי, נשיאת ׳ליונס׳ אשדוד הודתה לכל מקבלי ההחלטות בקרב נבחרי העיר ולחברי המועצה על ההצבעה להקים כיכר על שם ׳ליונס׳. כנפי מציינת כי הרעיון לקריאת כיכר על שם ׳ליונס׳ היא של חבר המועדון אלכס שמעוני. הרעיון שלו צבר תמיכה בקרב מתנדבי המועדון והגורמים הרלוונטיים בעירייה. כנפי מציינת כי ישנה חשיבות רבה של הצטרפות אשדוד לערים מרחבי העולם בהם מתנוסס סמל הארגון המכובד של ׳ליונס׳ תודה על שיתוף הפעולה של מנהל אגף התשתיות ארקדי ברובר, אדריכל העיר רם אהרוני ומנהל מחלקת הנכסים עו״ד מירב, לעו״ד גבי כנפו סגן ראש העיר ויו״ר ועדת השמות וכמובן לחברי המועדון שנרתמים למבצע עין עצלה בנאמנות ובעקביות כבר 3 שנים ובראשם אפרים מלץ״.

בישיבת המועצה נכחו חברי ׳ליונס׳ הנרגשים. כאשר ההצעה עלתה על סדר היום שיתף ראש העירייה ד״ר יחיאל לסרי את כל חברי המועצה והקהל הרב שנכדו צולם בגן ע״י מתנדבי ׳ליונס׳ לאיתור ״עין עצלה״ ונמצא כי הוא זקוק לבדיקת רופא עיניים. המכשיר זיהה בעיה והילד עברה טיפול וכיום מצבו השתפר.

הנשיאה כנפי קוראת לציבור האשדודי להצטרף ולהתנדב במועדון ׳ליונס׳. לפרטים ניתן לפנות ללילי כנפי 050-5895050 או ליו״ר ועדת חברים שרה ריבשטיין 054-6366059‪.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן