מאות בערב המיוחד למען בעלי מוגבלויות

מבוגרים לצד נוער וילדים, אנשים עם וללא צרכים נוספים, בכל הגילים, כולם הגיעו לשיר יחד כי באשדוד כולנו שווים כשהמוזיקה מחברת בין כל ה"תושווים"

צילום: עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למעלה מ-1000 תושבים לקחו הערב (שלישי) חלק בשירת המונים אשר התקיימה לפני שעה קלה באולמי בלה וידה במטרה להעלות את המודעות לשילוב, לאיחוד ולחיבור במסגרת חודש לשוויון זכויות לאנשים עם צרכים מיוחדים. הערב הגדול ביותר שהיה באשדוד בתחום שירה המונית והמרגש ביותר, הופק על המנהל לשירותים חברתיים באשדוד וההכנות החלו כבר לפני מספר חודשים.

אולם מלא, כולם עומדים זה לצד זה, מחובקים, משלבים ידיים, מביטים זה לזה ובעיקר מתרגשים לשיר בקול אחד. לאחר מספר חזרות התכנסו כולם והחלו לעשות את החזרות השיר "לבחור נכון" של אמיר דדון, אותו שרו כולם באירוע שירת ההמונים, כאשר על ההפקה המוזיקלית הופקד יצחק סוויסה מאולפני "אולטראסאונד" שהכין עיבוד חדש לשיר.

8f21915c cb90 4f66 bdcc 2b3806f5ffc3

a8544cbf 03f3 4e11 bb82 1d25db10f90f

05f30180 8aa6 4d82 99ab c378e404cae1

היום הבין־לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם צרכים מיוחדים מצוין מידי שנה ב-3 בדצמבר ומוקדש לקידום ההבנה כלפי אנשים עם צרכים מיוחדים ולעידוד התמיכה בכבודם, בזכויותיהם ובשלומם. באשדוד מתקיימים אירועים שונים המשלבים אנשים עם וללא צרכים מיוחדים, הן במסגרות השיקום והן בקהילה. חודש המודעות לשוויון זכויות והזדמנויות של אנשים עם מוגבלות באשדוד עמד השנה בסימן "המוזיקה מחברת בין התושווים"
(חיבור של שתי המילים תושבים – שווים). ברחבי העיר התקיימו פעילויות רבות להעלאת המודעות כאשר הקו המחבר בין כולן היה המוזיקה.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, המשנה לראש העיר יניב קקון, חבר מועצת העיר מאיר אברגל, ראש מנהל שירותים חברתיים רונית צור, נורית טופז רפרנטית הצרכים המיוחדים בחברה העירונית לתרבות ופנאי גם לקחו בערב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן