משפחת נשר נגד יצחק אספה

אורי ואבי נשר הגישו תביעה אזרחית במיליוני שקלים השבוע נגד כדורגלן מ.ס אשדוד יצחק אספה, שפגע בבנם ארי ז"ל ונגד חברת הביטוח. אספה הורשע כזכור בהפקרה וגזר דינו אמור להינתן ב-13 בינואר בבית המשפט. עו"ד ישראל וינברג: "התאונה גדעה את חייו של נער שהיה עילוי, יוצ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משפחתו של ארי נשר ז"ל הגישה תביעה של מיליוני שקלים בשם עזבונו של הנפטר, כנגד מגן מ.ס אשדוד יצחק אספה ונגד חברת הביטוח 'קרנית'- הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים. הורי הנפטר טוענים בכתב התביעה כי: "כבר בגיל צעיר עבד ארי והשתכר סכומים נאים והיו לו סיכויים להצליח גם בעולם, לאור הכישורים והתכונות יוצאי הדופן שלו." על פי החוק, הפיצוי למשפחה יכול להגיע לסכום של 2.5 מיליוני שקלים. על פי כתב התביעה ביקשה המשפחה: "סכום השווה לרבע מהסכום המקסימלי על פי חוק הפיצויים."

Screenshot 2019 12 03 15.15.36

(צילום: טל אקוקה)

כזכור לפני קצת יותר משנה, בלילה שבין 23 ל-24 בספטמבר, חול המועד סוכות, שנת תשע"ט, פגע יצחק אספה באמצעות רכבו בארי נשר, שהיה בן 17 במותו. לפני כשלושה חודשים הרשיע בית המשפט המחוזי את אספה בהפקרה ושלב הטיעונים לעונשו ב-13 בינואר, בבית המשפט המחוזי, שיקצוב את עונשו. יחד עם זאת, חשוב לציין כי בית המשפט זיכה את אספה מאשמת נהיגה בשכרות ונהיגה במהירות מופרזת. בינתיים, על אף המשפט שמתנהל נגדו, ממשיך אספה לשחק בקבוצת מ.ס אשדוד והשבוע הוא פתח בהרכב במשחק נגד הפועל כפ"ס.
עו"ד ישראל ויינברג, שהגיש את התביעה, אמר לאתר 'מאקו': "אין סכום בעולם שיכול לפצות על האובדן האיום שחוותה משפחת נשר. מדובר בתאונה כל כך מיותרת שגדעה באבחה את חייו של נער, שאי אפשר להגדיר אחרת מעילוי, יוצר מחונן ואדם נפלא. בית המשפט יחשף ךגודל ועומק הטרגדיה באמצעות תצהירים ועדויות של כל אדם שארי נגע בחייו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן