עוד אותו הצליל

מכבי בנות אשדוד ניצחה את מכבי רעננה 83-81 בתום מותחן גדול, שסיפק שתי הארכות, במסגרת המחזור החמישי של ליגת 'אתנה ווינר' בכדורסל נשים. צליל וטורי קלעה את סל הניצחון על הבאזר. וטורי: "המטרה לכוון לאליפות וגביע״

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד אירחה ביום ראשון השבוע את קבוצת מכבי רעננה ומאמנה המוערך עדני דגן, שהתעסק הרבה במלאכתם של שופטי המשחק ולא אהב הרבה מההחלטות שלהם. שתי הקבוצות סיפקו משחק הקרבה מותח ומרתק, כאשר הן לא ויתרו עד לרגע האחרון. תוצאת המשחק נקבעה כאמור, לאחר שתי ההארכות, שגרמו לדחיית משחקם של הגברים בכעשרים דקות.

המצטיינת בשורות אשדוד הייתה קריסטל ברדפורד שסיפקה משחק ענק שכלל 31 נקודות, 19 ריבאונדים, 5 אסיסיטים ו-5 חטיפות. גם צ'לסי הופקינס הייתה נהדרת, כשהיה חסר לה ריב' אחד בכדי לסיים עם 'טריפל דאבל' (10 נק', 9 ריב' ו-13 אס'). המותחן החל ברבע הרביעי כאשר בתחילתו רעננה הוליכה בחמש נקודות יתרון. נועה זליבנסקי צלפה שלשה, אך האורחות מרעננה הגיבו בשתי שלשות משלהן, מידי הזרות טיאנה מודלרו ומייגן סימונס. הופיקינס לא נתנה למשחק לברוח ויחד עם דרו אדלמן צימקו את התוצאה ל-62-58 דקות ספורות לסיום. לאחר מכן שלשה של צליל וטורי ונקודת עונשין של אדלמן קבעו שוויון 62-62 כשעל השעון נותרו 2:17 דקות. בשניות הסיום סימונס צלפה שלשה וקבעה יתרון שתי נקודות לרעננה. המאמן גלעד כץ הזעיק פסק זמן, סידר תרגיל להופקינס, שסיפקה את הסחורה ובחדירה לסל קבעה שוויון 68-68. הולכים להארכה.

בהארכה הראשונה רעננה הוליכה בחמש נקודות הפרש, אך אשדוד שוב חזרה לעניינים ולא נתנה למשחק לחמוק לה מבין הידיים. סל ענק של ברדפורד קבע שוב שוויון, הפעם 75-75, שקבע שהולכים להארכה שנייה. בתוספת הזמן השנייה, סימונס צלפה שלשה וטיפאני ג'קסון החזירה בשלשה משלה. הקבוצות נלחמו על כל 'פוזשן' והכל התנקז להתקפה האחרונה כשהתוצאה הייתה שוויון 81-81. צליל וטורי קיבלה את הכדור וקברה 'ג'אמפ' נהדר על הבאזר, שקבע 83-81 למארחת, שהתגברה על מוקש לא פשוט. הניצחון העלה את החניכות של כץ למקום הרביעי, כשהן עם מאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד אחד. ביום חמישי נערך משחק השלמה בראשון לציון, כאשר הפועל המקומית אירחה את מכבי אשדוד.
עוד קלעו לאשדוד: אדלמן- 15, וטורי- 11, זליבנסקי- 9, ג'קסון- 5, אנט סנואו- 2.

וטורי: "הרגשה מטורפת"

לאחר המשחק התפנתה קולעת סל הניצחון, צליל וטורי לראיון קצר עם כתב 'השבוע באשדוד'.
איך את מסכמת את המשחק?
"היה משחק מטורף! שתי הארכות. פעם ראשונה שלי בשתי הארכות. שמחה שניצחנו במשחק הזה. בהארכה הראשונה ירדתי לספסל לאחר דקה ואני שמחה שגלעד החזיר אותי. שמחה שניצחנו."
ספרי קצת על עצמך למי שלא מכיר.
"אני בת 21. גדלתי בגני תקווה. שיחקתי שם עד כיתה יב'. אחרי זה עשיתי כרטיס כפול בראשון לציון ורמלה. שיחקתי עוד שנתיים בפתח תקווה והגעתי לכאן. זהו. כל החיים גדלתי בגני תקווה. בשנה הבאה אני מתכננת להתחיל ללמוד."
איך זה מרגיש לקלוע סל ניצחון?
"וואו! מטורף! פעם ראשונה שלי. הרגשה מטורפת. לרגע לא ידעתי אם נגמר הזמן, אם זה היה נחשב. ראיתי שכולן רצות אליי ואז הבנתי שזה נחשב. הייתי בטירוף. שמחתי ממש."
יש לכן שלושה ניצחונות והפסד אחד. מה הציפיות להמשך?
"המטרה היא כמובן לכוון לאליפות ולגביע. אנחנו בדרך הנכונה. היה לנו הפסד אחד נגד חולון שנצטרך לכפר עליו. אבל אנחנו חוזרות עכשיו אחרי ניצחון."
איך ההתאקלמות באשדוד?
"בסדר גמור. האמת שהבנות ממש מדהימות. חדר הלבשה ממש טוב וכולן ביחד. רואים את זה על המגרש, כולן מפרגנות. אני מקווה שרק נמשיך בקו הזה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן