יום שישי חלומי בליגה ג' מרכז

בית"ר אשדוד חזרה לנצח עם תוצאת 1-5 ביתית מול מבשרת ציון. הפועל אשדוד הביסה 2-7 את הפועל רמלה. אשדוד סיטי הביסה 2-8 את הפועל טירת שלום. סיכום מחזור 10 בליגה ג' מרכז. אריאל טרבלסי חתם בבית"ר אשדוד. במוצ"ש: בית"ר אשדוד יוצאת לנחלת יהודה, למשחק העונה בליגה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי שעבר שוחק המחזור העשירי בליגה ג' מרכז ושלוש נציגותיה של העיר אשדוד הביסו את יריבותיהן. בית"ר אשדוד אירחה באיצטדיון הסינטטי את הפועל מבשרת ציון, השיגה את ניצחונה השמיני העונה ושמרה על מרחק של נקודה אחת מן המקום הראשון המוביל לליגה ב', בו נמצאת כעת הפועל נחלת יהודה. כבר בדקה השישית אלירן כהן כבש את שערו הרביעי העונה והעלה את בית"ר אשדוד ליתרון. כעבור שתי דקות אלנור אלייב הבקיע את השישי שלו העונה וקבע 2-0 מוקדם לחניכים של יוסי כנפו וניר אבגי. בדקה ה-17 דודו בלולו הבקיע את השלישי עבור קבוצתו ואל ההפסקה ירדה בית"ר ביתרןן של שלושה שערים. עשרים דקות בתוך המחצית השנייה, משה שוקרון כבש את הרביעי. בדקה השבעים מבשרת ציון צימקה את התוצאה באמצעות כדור עונשין מ-11 מטרים ובדקה ה-76 מתן גנון קבע את תוצאת המשחק: 5-1 לבית"ר אשדוד. במוצאי שבת יתקיים משחק העונה בליגה ג' מרכז, כאשר בית"ר אשדוד תצא למשחק חוץ נגד המוליכה הפועל נחלת יהודה. ניצחון של בית"ר, יעלה אותה למקום הראשון.

הפועל אשדוד שחזרה לנצח במחזור שעבר יצאה לאיצטדיון 'פארק עופר' ברמלה והתמודדה מול הפועל המקומית. דווקא רמלה הייתה הקבוצה שכבשה ראשונה בדקה שמינית, אך כעבור שבע דקות החלוץ אלעד אברמסון כבש לזכות הפועל והשווה את התוצאה. בדקות ה-24, 39 ו-45 כבשו שלומי קנפו, ניב עשור ומישל רוס (בהתאמה) והורידו את הפועל להפסקה ביתרון 1-4. בדקה השבעים רמלה צמצמה מהנקודה הלבנה, אך אקורד הסיום היה שייך לאדומים. בדקה ה-78 חי שמואלוב, שנכנס כמחליף, קבע 5-2 ובדקןת ה-89 וה-90 אלעד אברמסון כבש פעמיים, השלים שלושער והעלה את מאזנו העונה ל-13 שערים בליגה. בעקבות הניצחון החמישי העונה של הפועל, היא אמנם נותרה במקום השביעי, אך הגדילה את מאזנה ל-16 נקודות. במוצאי שבת הקרובה תארח הפועל אשדוד את בני מ.כ צעירי לוד ותרצה להמשיך את המומנטום.
הנציגה השלישית, אשדוד סיטי הרשימה אף היא. ה'סיטי' אירחה את הפועל טירת שלום בסינטטי הקטן בעיר והבקיעה לא פחות משמונה שערים. שמעון בן לולו פתח את מסכת השערים בדקה ה-24, אלעד ארר הכפיל בדקה ה-26. כעבור שמונה דקות יוסף מזרחי קבע 3-0 למארחת. דקה לפני ההפסקה שמעון בן לולו השלים צמד ואל ההפסקה ירדה אשדוד סיטי ביתרון 1-4. גם במחצית השנייה ה'סיטי' המשיכה לשלוט ובדקה ה-52 רועי ביסמוט קבע 5-1. צמד של שי אמר בדקות ה-69 וה-73 הגדיל את היתרון לתוצאת 7-1. בר פנחס קבע 8-1 בדקה ה-75 וטירת שלום המסכנה הצליחה רק לצמק בדקה ה-78. בסיום כאמור: 8-2 לסיטי, הממוקמת במקום התשיעי. במחזור הבא (יום שישי, 'פארק עופר', 13:00) היא תצא למשחק חוץ קשה נגד מ.ס רמלה.

טרבלסי חתם בבית"ר אשדוד
החלוץ אריאל טרבלסי בן ה-30 סיכם את תנאיו השבוע בבית"ר לאחר ששוחרר בעירוני קרית מלאכי מליגה ב'. טרבלסי, שהבקיע העונה ארבעה שערים, שיחק לפני שנתיים באדומים אשדוד, הבקיע במדיה 28 שערים ועזר לה להעפיל לליגה א'. לפני ארבע עונות שיחק טרבלסי בעירוני אשדוד במשך שנתיים, עלה איתה מליגה ג', לליגה ב' וכבש במדיה 49 שערים. מדובר בחיזוק משמעותי לקבוצת בית"ר אשדוד, שבכך, מאותתת על כוונותיה לנסות לעלות בכל כוחה לליגה ב'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן