חודש המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים נפתח באשדוד

אירוע הפתיחה של החודש להעלאת המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים באשדוד, נפתח בהתרגשות בחברת ׳אדמה אגן׳ והמרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

צילום: דבורי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אירוע הפתיחה החגיגי צוין בצפייה משותפת בסרט "אח שלי גיבור" בקולנוע המחודש הוט סינמה בקניון הסי מול, כשקהל הצופים היו אנשים עם וללא צרכים מיוחדים מתוך הקהילה. הסרט אח שלי גיבור נבחר כדי לתת הצצה נוספת להתמודדות של בני משפחה בעיקר אחים ואחיות להם אח או אחות מיוחדים- לאחר הצפייה בסרט התקיים שיח פתוח בשיתוף הקהל עם מפיק הסרט.

׳אדמה אגן׳ מקדמת אנשים עם צרכים מיוחדים ועם מוגבלויות בקהילה כחלק מהעשייה השוטפת של החברה לאורך השנה וזאת מתוך ערכי המעורבות בקהילה ותרומה לעשייה משמעותית רבה, שמובילים את עובדי ומנהלי החברה.
אילנה סיסו מנהלת קשרי קהילה באדמה: "התרגשנו, צחקנו, בכינו ונפתחו לנו הלבבות. באדמה כמו בסרט באים לידי ביטוי ערכים ומסרים של עידוד, העצמה, שיתוף פעולה, אחריות וחברות עם המון אהבה. כמו בסרט, כמו באדמה וכמו בכל העולם, אין אדם אחד שדומה לשני, כולנו שונים אבל כולנו שווים."
דבורי צור מנהלת המרכז למשפחה: "אנו מבינים כי לאחים יש חלק מאוד חשוב במערך המשפחתי וכדי לחזק אותם, להצמיח אותם אנו במרכז למשפחה באים עם האמירה שלנו והיא "רואים אתכם ומתייחסים אליכם". אנו בונים תשתית ליצירת קהילה של אחים ואחיות דרך פעילויות מגוונות במטרה להגביר את מעורבות האחים ולחיזוק הקשר הרגשי ביניהם ומתוך כך ליצור רישות קהילתי שיביא לשינוי מדיניות ועמדות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן