עושים קניות בדואר: "תושבי אשדוד מזמינים הרבה מאוד חבילות מחו"ל וחל גידול עצום בהזמנות"

לרגל חגי הקניות בחרנו לראיין את תמי לוי, בעלת המקום. לדבריה: "חגי הקניות הם תקופה משמעותית בה תושבי אשדוד מזמינים הרבה מאוד חבילות מחו"ל. בשלוש שנים שהיא ובעלה דוד עובדים עם הדואר חל גידול עצום בהזמנות, שפיתח גם את העסק שלהם, לקוחות חדשים הגיעו מדי חודש ל

הסניף באשדוד. צילום: דואר ישראל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תמי ודוד לוי מנהלים מזה כ-13 שנה את "מינימרקט תמי" אשר שימש בשלוש השנים האחרונות גם כמרכז מסירת חבילות ודברי דואר רשומים. מדובר באחד ממרכזי המסירה המצטיינים של דואר ישראל מבין כ- 620 מרכזי המסירה הפועלים ברחבי הארץ. לאחרונה נבחר מינימרקט תמי במכרז של הדואר, לספק שירותי דואר רחבים יותר בתוך המינימרקט והפך לסוכנות דואר לכל דבר. סוכנות הדואר החדשה (סוכנות העצמאות), ממוקמת ברחוב העצמאות 26 ונותנת מענה לכל תושבי האזור, לרבות לקוחות פרטיים ועסקים ומספקת וכוללת שתי עמדות ומספקת מגוון שירותי דואר ושירותים פיננסיים, כגון משלוח וקבלת דואר רשום וחבילות, משלוח חבילות לחו"ל, רכישת כרטיסים נטענים, העברות כספים בארץ ולחו"ל, הפקדת כספים לכל בנק בארץ, שירותי ישיר למשרד לעסקים, העברת בעלות רכב, הנפקת רישיונות ועוד, ובעתיד גם המרת ורכישת מט"ח.

לרגל חגי הקניות בחרנו לראיין את תמי לוי, בעלת המקום. לדבריה: "חגי הקניות הם תקופה משמעותית בה תושבי אשדוד מזמינים הרבה מאוד חבילות מחו"ל. בשלוש שנים שהיא ובעלה דוד עובדים עם הדואר חל גידול עצום בהזמנות, שפיתח גם את העסק שלהם, לקוחות חדשים הגיעו מדי חודש לאסוף חבילות והכירו מקרוב את המינימרקט ועל הדרך גם רכשו מדי פעם מוצרים ".

לאור ההצלחה של שיתוף הפעולה עם הדואר, ניגשו תמי ודוד למכרז לפתיחת הסוכנות באשדוד וזכו. תמי מאמינה שפתיחת סוכנות הדואר החדשה בצמוד לבית העסק שלהם תמנף עוד יותר את כוח המכירה שלהם ."מדובר באתגר והזדמנות להגיע לקהל לקוחות חדש, המגיע כעת לסוכנות ולא היה מגיע לאזור ולמינימרקט אם לא היתה נפתחת הסוכנות.

"מטרתנו לתת שירות מלא ללקוחות, שיגיעו לאסוף הזמנה שביצעו באינטרנט ויוכלו בנקודה אחת לבצע "סידורים וקניות כאחד". תמי הוסיפה וציינה כי מדובר בהזדמנות שנפלה לידנו ואנו "הרמנו את הכפפה ויצאנו לדרך"

אמיר אדרי מנהל כספים ופיתוח עסקי בחברת דואר ישראל אומר כי כמו בהרבה מקומות בעולם, המודל של חנות בתוך חנות הוכיח את עצמו והוא מברך על כך שמינימרקט תמי הוא אחד מבין העסקים הראשונים המשתף פעולה עם הדואר ופותח סוכנות בתוך בית העסק".

בשנה האחרונה יצאה חברת דואר ישראל ב"קול קורא" המזמין בעלי עסק לפתוח סוכנות דואר בבית העסק שלהם, וליהנות ממודל עסקי מנצח המוכיח את עצמו שנים רבות ברחבי העולם. מדובר במהלך אסטרטגי להקמת חנויות משותפות עם עסקים ופתיחת חנויות במודל של חנות בתוך חנות.

אמיר אדרי מדואר ישראל "פתיחת סוכנויות דואר בתוך רשתות קמעונאיות היא חלק מאסטרטגיה המובילה חברת הדואר לשיפור השירות ללקוחות. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מינימרקט תמי, לרווחת תושבי אשדוד, פתיחת סוכנות דואר זו תסייע להוריד את זמני ההמתנה בסניפים אחרים בעיר ולספק שירות יעיל ומהיר במקום הקרוב לבתי הלקוחות. המודל של מתן שירותי דואר בתוך חנויות ורשתות, מאפשר לציבור לקבל את כל שירותי הדואר והשירותים הפיננסיים במגוון רחב של מקומות, בשעות שנוחות להם וכחלק משגרת יומם, כאשר אותם עסקים נהנים מטראפיק רב ומחשיפה ללקוחות חדשים".

העיר אשדוד נמנית על הערים המובילות בהזמנת חבילות מחו"ל ובשנת 2018 דורגה במקום ה-18 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה עם 2.02 מיליון חבילות. כאשר כל תושב אשדוד הזמין מחו"ל 7.99 חבילות בממוצע. נתוני 2019 עדיין לא התקבלו. באשדוד פועלות 31 יחידות למסירת דואר מתוכן 17 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים .

שעות פעילות בסוכנות הדואר החדשה

ימי א', ב', ד', ה' בין השעות 13:30 – 08:30; 18:00 – 15:30

ימי ג' בין השעות 13:30 – 08:30

ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן