אלון חסן הורשע במרמה והפרת אמונים

בית המשפט העליון קיבל באופן חלקי את ערעור המדינה והרשיע את יו"ר ועדת העובדים בנמל בשתי עבירות מרמה והפרת אמונים כעובד ציבור, ובשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד. ערעור נוסף על זיכויו של חסן באישום אחר נדחה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית המשפט העליון קיבל היום (שלישי) חלקית את ערעורה של המדינה והרשיע את אלון חסן בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור וכן בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד. בצד זאת נדחה ערעור המדינה על זיכויו של חסן באישום אחד.

חסן כיהן במועדים הרלוונטיים כיושב ראש ועד העובדים של נמל אשדוד. בתקופה הרלוונטית היו לחסן קשרים משפחתיים, קשרי חברות וקשרים עסקיים עם חברת "דנה לוגיסטיקה בע"מ" אשר פעלה בתחומי הנמל ונתנה שירותים שונים ללקוחותיו.

בית המשפט העליון הרשיע את חסן פה אחד בעבירה של מרמה והפרת אמונים בידי עובד ציבור ובעבירה של מרמה והפרת אמונים בתאגיד משום שבכובעו כיו"ר ועד העובדים הוציא פרוטוקולים של דירקטוריון נמל אשדוד ודו"ח ביקורת פנימי של הנמל ומסר אותם לחברת 'דנה', וזאת תוך ששם את עצמו בניגוד עניינים מובהק בין האינטרס של הנמל לבין האינטרס של חברת דנה והאינטרס האישי שלו בתוצאות הליך משפטי שנקטה חברת דנה נגד הנמל.

עו"ד אשר אוחיון וחן הולנדר שייצגו את חסן, מסרו בתגובה לפסק הדין כי "פסק הדין הזה מלמד עד כמה קשה לאזרח בישראל לצאת זכאי מהאשמות על מאות עבירות. זה כמעט בלתי אפשרי לעבור את המשוכה הזו. לצאת זכאי בשתי מערכות משפט מול הכח של הפרקליטות זה בלתי אפשרי. בית המשפט העליון הותיר את הזיכוי של אלון מכל אותן מאות עבירות שהוא הואשם בהן, שכללו קבלת שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון. מכולן הוא זוכה והזיכוי נותר בעינו גם בעליון. בסופו של יום הוא הורשע בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים. אני קורא את פסק הדין של בית המשפט העליון, ונדמה שגם הוא לא יכול להשתחרר מהרושם הציבורי של ההאשמה הסיטונאית.

נראה שבית המשפט העליון קבע סטנדרטים נמוכים שמצופים מעובד ציבור שלא להעמיד את עצמו בניגוד עניינים כמו לאלון שלא היה כמוהן עד כה, ולכן בבוא היום נבקש דיון נוסף בהרכב מורחב"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן