אלפים בהלוויית תושב אשדוד שנהרג במרוקו

אלפים השתתפו בהלוויתו של איש החסד רב הפעלים נאמן ומסור לרבותיו הקדוש רב דוד לוי זצ"ל לאחר שנהרג בתאונת דרכים קשה בערב שבת בעיר מוגאדור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהתערבות אנשי ממשל במרוקו ועסקנים נוספים הובאה היום (שני) גופתו של הרב דוד לוי, תושב העיר שנהרג בסוף השבוע במהלך ההילולה של הרב יאשיהו פינטו.

מסע ההלוויה החל בישיבת שובה ישראל ברובע י"ב, שם ספדו רבני הישיבה, ומשם המשיכו לבית הכנסת בביתו של פינטו ומשם לבית העלמין, שם אלפים המתינו לחלוק את הכבוד האחרון למנוח ז"ל. את

הרב חיים פינטו פתח את ההספדים וציין את התאריך הגדול שבו נפטר המרומז בספר ישעיה. הרב הזכיר את מעלותיו הגדולים וקרא להתחזק ולהתחבר למידת האמת והיושר. בסיום דבריו הודה למלך מרוקו ולאנשי הממשל שפעלו ועשו רבות למען כבודו של הנפטר מהרגע הראשון, כן הודה לרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שנרתם בכל כוחו להביאו לקבורה בדרך של כבוד הראויה.

98c9149c 81e0 4539 8d52 00d73ea030ad

 

32a5e816 585a 400f a343 b8df7c222533

אחריו נשאו דברי הספד בנו הרב ירחמיאל מנחם פינטו שהביא דברי הספד בשם אחיו האדמור רבי יאשיה שציין את צדקותו ואת עבודת ה שהיתה לו מתוך מסירות נפש. הרב שמואל אוחנה מראשי ישיבת שובה ישראל פתח בקול בוכים על האובדן הגדול והחלל עם פטירתו של רבי דוד שהיה איש תורה וחסד בכל עת.

הרב עובדיה דהן יור המועצה הדתית נשא דברי הספד ודברי התעוררות וקרא להתחזק בבין אדם לחברו. גיסו נשא דברי התעוררות תוך כדי שציין את מעלת החסד הגדולה שהיתה ועל עזרתו הרבה בקרב בני נוער רבים שהשיבם למוטב.

הרב קראוואני מרבני ישיבת שובה ישראל סיפר שכבר בליל שבת שליח גוי סיפר לו את הבשורה ועוד התפללו עליו מתוך תקוה שעדיין בחיים וציין את מעלותיו הגדולים בתוככי הישיבה. הרב מאיר אבוחצירא רוכ תורה לשמה נשא דברי התעוררות והדגיש כי השם דוד הוא שם נעלה וגדול וציין שזכה להסתלק מהעולם במעלי דשבתא, בערב שבת קודש שזוהי זכות גדולה כמובא בספרים הק'.

את חתימת ההספדים חתם בקול מתוק וכואב בנו הקטן בגיל שבע שזעק ואמר מי ידליק לנו את החנוכיה בחג חנוכה הקרוב? והבטיח שילך בדרכו להתחזק בתורה ולקרב יהודים לאבינו שבשמים, הקהל געה בבכיה בכל דברי הפרידה וההספד שהבן הקריא. בתום הקדיש, ערך רבי חיים פינטו התרת נדרים למנוח ז"ל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן