מי רוצה להיות דובר בית החולים אסותא אשדוד? כל הפרטים בכתבה

תיאור התפקיד: בניה ויישום של אסטרטגיה תקשורתית ושיווקית של בית החולים. יישום המדיניות התקשורתית של הארגון בתחום הדוברות ויחסי הציבור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מתנאי המכרז לתפקיד דובר בית חולים אסותא אשדוד מבקשים מהמועד להיות ב קשר עם גורמי תקשורת בארץ – כתיבת הודעות לעיתונות וקידום אייטמים תקשורתיים חיוביים על בית החולים, כולל קידום שירותים, טכנולוגיות חדשות, סיפורים אנושיים מרגשים, דרמות רפואיות ועוד.

כמו כן:
טיפול במענה לפניות עיתונאים והסיקור התקשורתי ייעוץ להנהלה בנושא תקשורת, הכנת מהמסר, העברת מסרים תקשורתיים ואופן העברת המידע.
ניהול משברים תקשורתיים, לרבות תביעות משפטיות
תרגום היעדים והמטרות השיווקיות של הארגון למוצר תקשורתי: ניהול קמפיינים פרסומיים במגוון ערוצי מדיה, ניהול נכסים דיגיטליים, הפקת סרטים, הפקת עלונים וחומרים פרסומיים
ניהול תקציב השיווק
הפקת אירועים שיווקיים לקהל לקוחות הארגון, הפקת כנסים מקצועיים והשתתפות בכנסים מקצועיים המופקים על ידי גורם שלישי (חסויות/ השתתפות בתערוכות כולל תכנון והפקת ביתני תערוכה)
דרישות:
תואר ראשון – חובה
תואר שני – יתרון
ניסיון מוכח כמנהל שיווק או דובר בארגון, יתרון מארגון גדול
ניסיון בניהול ספקים וניהול תקציב – חובה
ניסיון בהפקת מוצרי תקשורת וכנסים
אנגלית ברמה טובה מאוד
כישורים נדרשים:
היכרות מעמיקה עם התקשורת ומעורבות רבה בעניינים הנמצאים על סדר היום התקשורתי
ראייה שיווקית אסטרטגית רחבה יצירתיות
יוזמה יכולת הנעת תהליכים וניהול פרויקטים שיווקיים
יכולת עבודה עצמאית
ראייה מערכתית
יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
מוסר עבודה גבוה
יכולת למידה מהירה
חשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות בהשגת המטרה
בטחון עצמי
יכולת התנסחות מעולה בכתב ובעל פה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן