הולך בדרכו: אחיו של בן וענונו מתגייס לגולני

שרית וענונו אסרה על בנה מושיקו להתגייס לקרבי – אולם כשהבינה שניתן להישאר מחוץ לשדה הקרב נרגעה מעט. "אין לי ספק שבן היה גאה", סיפר האח הצעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חמש שנים לאחר תקרית הנגמ"ש בעזה שבה נהרג בן וענונו מאשדוד, יתגייס מחר אחיו הצעיר מושיקו לחטיבת גולני שבה שירת אחיו הבכור. וענונו יהיה הראשון מבין אחי ההרוגים שיתגייס לצבא.

"אין לי ספק שבן היה גאה, וביום הגיוס הוא מאוד יחסר לי", אמר מושיקו בראיון לישראל היום. "היו לי התלבטויות על השירות בקרבי, כי אמא התנגדה, אבל אני עושה את זה עבורי ועבורו. על הכתפיים שלי תהיה מעמסה כי מדובר בהורים שכולים שאיבדו כבר ילד, וגם כי יהיה קשה לעמוד בסטנדרטים שבן הציב, כשסיים את המסלול כחניך למופת. למרות זאת אעשה הכל כדי להוכיח שאני יכול".

האם, שרית, הוסיפה כי "כשמושיקו אמר שהוא רוצה גולני, עניתי 'תמשיך לחלום'. מושיקו לא הפסיק לנדנד וראיתי מולי עוד ילד שהולך להילחם בעזה. התרציתי רק אחרי שהבנתי שכאח שכול אפשר לבקש שלא יצטרף לשדה הקרב, אם תפרוץ מלחמה".

וענונו הצעיר אמר כי "זה לקח זמן, אבל אני מבין את הפחדים שלה. לא יהיה לי קל לראות את החברים שלי יוצאים לחזית בלעדיי, ומחרפים את נפשם בשביל המדינה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן