אסון במרוקו: תושב אשדוד נדרס למוות בהילולה של הרב פינטו

תושב אשדוד נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס בזמן שחצה את מעבר החצייה. נבדק חשד לרקע לאומני. ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם :"לוי היה איש צדיק אמיתי. ממש אבידה גדולה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אסון במרוקו: הותר לפרסום כי דוד לוי, תושב אשדוד, נשוי ואבצלילדיל נהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים במרוקו במהלך חגיגות ההילולה שארגן הרב יאשיהו פינטו.

לוי נפגע בזמן שחצה במעבר חצייה. המשטרה המקומית אינה שוללת רקע לאומני לתקרית. 

לוי ז"ל היה מקורב לרב יאשיבו פינטו וטס יחד עם חסידי הרב מאשדוד לטקס הכנסת ספר תורה בראשות הרב פינטו.

ממלא מקום ראש העיר אשדוד אבי אמסלם שהכיר מקרוב את לוי מסר כי :"זו אבידה גדולה ממש. בלתי נתפס גודל האסון, גם לי ברמה האישית על חבר יקר שזכיתי להכיר שנים רבות ובפרט בשנים האחרונות התחזק הקשר והידידות, רק לפני מספר שעות עם צאת השבת האחרונה זכיתי לקבל טלפון מחבר משותף שר' דוד שוחח איתו ביום שישי לגבי חסד נתינה ועזרה לזולת שביקש עבור משפחות מוחלשות תושבי העיר, זה לא נתפס שאני כותב עליך בלשון עבר, תקצר היריעה מלהכיל בשבחך ועוצמת הנתינה שהייתה טמונה בך, יכלה הזמן והמה לא יכלו אין ספק שזו בשורה קשה לעיר אשדוד לקהילת שובה ישראל, לחברים, למשפחה, ולכלל עם ישראל,

היית ראשון לכל דבר שבקדושה, אנחנו נשתדל להמשיך להגשים ולהנציח את דרכך, את החסדים ואת הדברים הטובים שהשארת לכל מי שהכיר אותך וגם למי שלא,

נתפלל לבורא עולם שיאמר לצרותינו די יתן כוחות למשפחה לרעייתך והיתומים להתמודד עם האובדן הגדול .

ברוך דיין האמת – צר לי עליך אחי דוד נעמת לי מאוד"

משובה ישראל נמסר כי "כוחות ההצלה המקומיים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו למגינת לב. אברכי הישיבה עמלו עד כניסת השבת לנקות את הזירה מדם ובחורי הישיבה היו במשמרות תהילים סביב מיטתו במשך כל השבת".

פינטו החליט להמשיך את מתכונת השבת כרגיל. "בגלל ההתעוררות הגדולה של אלף תלמידי הישיבה שמתאספים לתפילות השטן מנסה לקלקל ולהפריע בכל הכוח. אסור לתת לו את זה, עלינו להתחזק ביתר שאת. לא ליפול ברוח, כי אם להתעלות ולהחזק בכל הכוח" אמר הרב פינטו בשבת לתלמידיו.

פרטי הלווייתו של לוי טרם נקבעו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן