עומר חזן חוגג 365 ימים של אהבה

ירדן חכם קרעה את הרצועה, לירן דוד חוגג פעמיים ומי מזדהה עם הבלאק פריידי?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כוכב הנוער עומר חזן האשדודי ובת זוגו ליהי פרויד חוגגים שנה, וזו סיבה מספיק טובה להרים כוסית לכוכב משלנו שלא מפסיק לעשות חיל. כידוע, חזן מככב לצד ישראל קטורזה ואחרים במחזמר ׳כמו חנוכה׳ המוקדש לשירי אריק איינשטיין ולאחרונה הוא נבחר להצטלם לקמפיין הסושיאל של טומי הילפיגר כשהוא בעצמו מחזיק באינסטגרם של מעל 300 אלף עוקבים.

לרגל פתיחת שבוע הבלאק פריידי, ששיגע את כל העולם ואשתו, החליטה היפהפיה אביגייל עייאש-רביבו, שעושה את הקו ספרד-אשדוד-תל אביב, לפתוח את השבוע ועלתה על לוק שחור במיוחד, שכולל כובע ותיק גם כן בצבע שחור. מי אמר סטייל ולא קיבל?

735735846896623

נא לפתוח את מסכי האל.סי.די שלכם, כי במוצא״ש במסגרת הסדרה ״שנות השמונים״ יופיע האשדודי שלנו אילן אדרי, לצד מירי בוהדנה ההורסת.

הדוגמנית הבינלאומית דוריס רבליס, שמתגוררת איתנו כאן באשדוד, הגיעה השבוע יחד עם כל הסלבס לאירוע של חברת האופנה ׳פקטורי 54׳ להקרנה החגיגית של המעצב האייקוני והמוערך ראלף לורן בסרט ״‪VERY RALPH”. האירוע היוקרתי נערך במשכן החדש של תיאטרון בית ליסין.

86484560

(צילום:אור גפן)

הופ הופ טרללה, תעשו טובה ותרימו טלפון לשורדת והדוגמנית ג׳ני צרוואני, שחגגה השבוע יום הולדת, כאשר התאריך העברי והלועזי התחברו להם יחד. אז בואו נעזור לה לכבות 38 נרות ואחד לשנה הבאה.

81163636

תאחלו רפואה שלמה לרקדנית, הכוריאוגרפית ועורכת הדין ירדן חכם, שיש לה יותר מ-225 אלף עוקבים באינסטגרם, כי בימים אלו היא מחלימה מניתוח קשה ברצועה הצולבת.

5841812636

הזמרת יובל דיין, שזוכה לטייטל בעלת טביעת קול אחד ויחידה, ארזה את המעיל, הכפפות והצעיף והמריאה לכמה ימים של שקט אי שם בלונדון הקפואה. אפרופו דיין, היא כבר מזמן בליגה של הגדולים ותשתתף בפסטיבל ״זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם״ ה-15 שיתקיים בחודשים בינואר-פברואר בהאנגר 11 תל אביב, ובמסגרתו תארח את שלומי שבת.

yuval dayan Large

חג החנוכה מתקרב, ועימו, איך לא, מתלווים מחזות זמר, כאלה ואחרים. לירן דוד, שחקן מוכשר ומוערך, אשדודי משלנו, לוהק גם השנה למחזמר העונה ״לשם כל ההתחלות״, שירוץ כל שמונת ימי החג, בבית יד לבנים, כאן באשדוד. לשאלתינו, האם הכיתובית על הסווטשירט, ("מסיבה קטנה, לעולם, לא הרגה אף אחד"), מכוונת, או שזה מה ששלף באותו בוקר? "כפרה, עד שאני בוחר בגדים בבוקר…זה סיפור בפני עצמו. מכוון ומדוייקת. בהחלט" השיב דוד. הקשינו עליו, ודרשנו נימוק. ״אני חוגג יום הולדת ב-5.12, אז זו בהחלט סיבה למסיבה". אגב, עלם החמודות הזה, חוגג 31 חורפים. טוב, עדיין לא ממש חורף, אבל זה לא מונע מאיתנו, לאחל לו מזל טוב.

לירן דוד

השבוע התקיים ועדיין מתקיים פסטיבל ׳אשדודשירה׳ למשוררות ומשוררים ותיקים וצעירים באשדוד. את הערב השני לפסטיבל חתמו בפאב ״הזה״ בערב מיקרופון פתוח -"אין לך יום אין לך לילה" עם הזמר חיים אוליאל והמנחה מיכל זוהר, בערב קסום של הקראת שירה עברית חדשה, בועטת ולא מתפשרת ומי לא היה שם? יניב קקון, ליאור (הולידיי) קוגן, הספוקנוער: אפיק אלטמן, סיון ליברמן, ברית ויינטראוב ויהלי מורד ועוד רבים וטובים.

מוצ״ש האחרון. מסעדת ״סופרה״ תל אביב. הטרנסג׳נדרית רומי אברג׳יל מגיעה כל הדרך מאשדוד לתל אביב, לחגוג יום הולדת 23 לכוכבת הרשת ליאל אלי. עוד הגיעו להרים לה כוסית: ניקול רזניקוב וסמיון גרמפן, יעל שלביה ובן הזוג ברנדון קורף, גל גברעם, ליאם גולן, אגם בוחבוט, מעיין אשכנזי, רומי נסט, אלין כהן, ירדן ויזל ועוד‫.

9578435723

(צילום: דנה קופל)

שגרירות ׳פנדורה׳ בישראל – ירדן הראל, שר פיטנס, עדן סבן מאשדוד, ומורן טרסוב, 
נפגשו השבוע על סט הצילומים של קולקציית החורף החדשה של המותג. כמה ימים לפני הצילומים, ערכה החברה ארוחת ערב במסעדה יוקרתית בתל אביב לארבעת השגרירות לקראת הצילומים, ושם חשפה לראשונה שר את הבטן ההריונית.

PANDORA מאחורי הקלעים חורף 2019 20 צילום יחצ 3

הזמרת האשודדית ספיר מסיקה, השיקה לעולם את השיר ״בשדות של המושב״ ואף הוזמנה לחתונה של נועה ודותן, שם הכניסה את בני הזוג לחופה. היה מרגש.

151884623

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן