ליגה ג': בית"ר אשדוד נעצרה ברמלה

בית"ר אשדוד ומ.ס רמלה נפרדו בתיקו 2-2. הפועל אשדוד, עם מאמן חדש חזרה לנצח, כשהביסה בתוצאה 0-5 את מ.ס ראשל"צ. אשדוד סיטי הפסידה בביתה 1-0 לקרית עקרון. סיכום מחזור תשיעי בליגה ג' מרכז

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הנציגות של אשדוד בליגה ג' מרכז שיחקו בסוף השבוע האחרון את משחקם התשיעי העונה. במוצאי שבת האחרונה, בית"ר אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה באיצטדיון 'טוטו' ברמלה לעיני 150 צופים והתמודדה מול מ.ס רמלה, בקרב צמרת עיקש. החניכים של יוסי כנפו וניר אבגי פתחו היטב את המשחק וכבר לאחר שבע דקות עלו ליתרון של 2-0, לאחר שערי בזק של טום זגורי ומשה שעשע. המארחת התאוששה בזריזות, הגיבה בשני שערים משלה בדקות ה-25 וה-30 ואיזנה את התוצאה. במחצית השנייה שתי הקבוצות הורידו הילוך ובסיום: 2-2. בעקבות תוצאת התיקו המאכזבת, ירדה בית"ר אשדוד למקום השלישי בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון. במחזור הבא תארח בית"ר אשדוד בסינטטי את הפועל מבשרת ציון ביום שישי הקרוב, בשעה 11:30 ותרצה לחזור למסלול הניצחונות.

בהפועל אשדוד רוח חדשה החלה לנשוב, לאחר מינויו של דניאל טולמסוב למאמנה החדש של הקבוצה. החניכים החדשים של טולמסוב אירחו ביום שישי האחרון בסינטטי הקטן את מ.ס ראשל"צ וסיפקו את משחקם הטוב ביותר העונה. כבר בדקה החמישית מיכאל גרלי העלה את בני אשדוד ל-1-0. בדקה ה-33 מישל רוס הכפיל את התוצאה כאשר הבקיע את שערו השני העונה. בדקות ה-43 וה-48 כבש פעמיים מהנקודה הלבנה החלוץ אלעד אברמסון והעלה את מאזנו לעשרה שערי ליגה עד כה (17 בכל המסגרות). בדקה ה-88 המחליף נתנאל אביסרור כבש את החמישי וחתם את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון הגדול, עלתה הפועל בני אשדוד למקום השביעי בטבלה ובמחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד הפועל רמלה. המשחק יערך במוצ"ש באיצטדיון 'טוטו' ברמלה.

84783572613

ביום שישי אשדוד סיטי אירחה בסינטטי הגדול את מכבי קרית עקרון והפסידה משער בודד שהובקע בדקה ה-23. ההפסד הוריד את ה'סיטי' למקום השמיני בטבלה. בשישי הקרוב תארח אשדוד סיטי בסינטטי הקטן בשעה 11:45 את הפועל טירת שלום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן