מרגש: חברת מועצת העיר תרמה את השיער לחולי סרטן

וגם : תכירו את העוזרת החדשה של סגנית ראש העיר שרון מרק. שירן פרץ היועצת הנמרצת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה כי חברת מועצת העיר ד״ר אפרת אוחיון (׳המקומיות׳) הגיעה ביום שישי האחרון למספרה החברתית של שמוליק דואק, כדי לגזור את שערה הארוך ולתרום לילדים חולי סרטן. אפרת ויתרה על צמה באורך 30 סנטימטר לטובת העניין. פריחה חושבת שזו דוגמא לסמל וערכים‫.

פריחה שמעה שנשות ויצו בראשות היו"ר הנמרצת גילה קליין ,הסתובבו השבוע ברחבת ה׳ביג באשדוד‫, קיימו שיח עם התושבים במסגרת קמפיין ׳די לאלימות נגד נשים׳. מי שעוד הגיעה למחאה היא חברת המועצה אורית אלמוזנינו האחראית על תיק מעמד האישה בעיר. פריחה חשובה שהמחאה מוצדקת וחשובה.

754735378648

פריחה שמעה כי בוועידת האקלים הרביעית של ישראל במוזיאון תל אביב לאמנות השתתפה סגנית ראש העיר שרון מרק שהציגה את תפיסתה בנוגע לפעולות השלטון המקומי על שינויי האקלים.

IMG 20191124 WA0008

מרק הציגה את העיר אשדוד שהוכרזה השנה כבירת האיקומרס של ישראל, המתמודדת עם מגמות עולמיות במסחר במקוון אשר ישפיעו על תכנון המרחב העירוני והתחבורתי. בהרצאתה סיפקה מרק הצצה לפעילות העיר המהווה עוגן בדרך המשי הסינית והאתגרים לצמצום פליטות ושינויי אקלים. יפה

פריחה רוצה שתכירו את שירן פרץ בת ה-35 העוזרת הנמרצת האישית החדשה, של סגנית ראש העיר. שירן משמשת גם ובעיקר יועצת תקשורת למרק. שירן נכנסה לפני מספר חודשים לתפקידה. פריחה חושבת שבקצב העבודה הנמרץ של שירן‫, שרון מרק יכולה להרוויח‫.

957846743624

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן