אשדוד חזרה מהפגרה עם ניצחון בקלאסיקו והפסד בחולון

מכבי בנות אשדוד ניצחה ביום חמישי שעבר את הדאבליסטית נווה דוד רמלה בתוצאה 73-64. הופקינס וברדפורד בלטו. ביום שני הפסידה אשדוד לראשונה העונה בחולון 76-69. ביום שני: מכבי רעננה מגיעה לאולם ה'קריה'

צילום: אתר מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת 'אתנה ווינר' בכדורסל נשים חזרה בשבוע שעבר מפגרת משחקי הנבחרת עם משחק ה'קלאסיקו' של הליגה הישראלית בין מכבי אשדוד לנווה דוד רמלה, באולם ה'קריה' בעיר, במסגרת המחזור השלישי, בשיחזור לסדרת הגמר מן העונה שעברה. האורחת פתחה חזק ורצה ליתרון מבטיח של 11-0 כבר בפתיחה. רמלה כבר הובילה ב-17 נקודות הפרש ברבע הראשון, אך אשדוד התאוששה עם יכולת טובה של צ'לסי הופקינס וצימקה את התוצאה ל-27-16 לאחר עשר דקות של כדורסל משובח. האלופה מרמלה שלטה גם ברבע השני עם דקות מצויינות של בריטני בויד שהובילה את קבוצתה ליתרון 32-20. בשלב הזה קריסטל ברדפורד נכנסה לעניינים והחלה למזער נזקים ובסיום המחצית הראשונה לוח התוצאות באולם ה'קריה' הראה 44-36 לאורחת.

במחצית השנייה המארחת הידקה את הגנתה ולא איפשרה לרמלה 'לקנות' סל. האורחת סיימה את המחצית השנייה עם עשרים נקודות בלבד. לאחר שלושה רבעים התוצאה הייתה 52-51 לרמלה. אל הרבע האחרון עלתה אשדוד ממוקדת ופשוט 'טרפה' את הפרקט. כבר בדקה הראשונה של הרבה המכריע ברדפורד העלתה את אשדוד ליתרון ראשון במשחק 53-52. מרגע זה ואילך, אשדוד לא הביטה לאחור והחלה במפגן שלשות כאשר כל מטאטא ירה. צליל וטורי, טיפאני ג'קסון ונועה זלבנסקי צלפו שלשות והבטיחו את הניצחון למארחת שחגגה ניצחון חשוב ויוקרתי. בסיום: 73-64 לחניכות של המאמן גלעד כץ, שלא יכול היה להוריד את החיוך בסיום.

קלעו לאשדוד: הופקינס 21 (11 אס' ו-7 ריבאונדים), קריסטל ברדפורד- 19 (19 ריב'), זלבנסקי- 8, וטורי- 7, עדי לוקס- 3, דרו אדלמן ונופר שלום- 2 כל אחת.

ביום שני השבוע יצאה מכבי בנות אשדוד לאולם 'השרון' בחולון והתמודדה עם אליצור חולון. המארחת הנחילה לאשדודיות את הפסדה הראשון העונה כאשר ניצחה אותה בתוצאה 76-69. צ'לסי הופקינס הייתה רחוקה אסיסט מטריפל דאבל כשקלעה 21 נק', קטפה 11 ריב' ומסרה 9 אס'. אולם, גם היכולת הנהדרת לא הספיקה למכבי בנות אשדוד שמלבד משחק טוב של קריסטל ברדפורד שצלפה 27, לא היה לה כוח עזר נוסף.

המשחק היה צמוד מאוד ושלוש דקות לסיום התוצאה הייתה שוויון 67-67. בדקות האחרונות הייתה זאת דווקא חולון שעמדה בלחץ ונהנתה מערב יוצא מן הכלל של שלוש הזרות שלה, קנישה בן (22 נק'), קריסמה פן (21 נק') וג'סיקה ג'קסון (20 נק'). מנגד טיפאני ג'קסון לא פגעה וסיימה ערב עגום עם חמש נק' בלבד. עוד קלעו לאשדוד: דרו אדלמן- 13 וזלבנסקי- 2.

במחזור הבא תארח מכבי בנות אשדוד, שנמצאת כרגע במקום החמישי עם שני ניצחונות מול הפסד אחד, את מכבי רעננה, השישית בטבלה. המשחק יתקיים באולם ה'קריה' ביום שני הקרוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן