הפסד מרגיז למכבי בנות אשדוד בכדורעף

מכבי בנות אשדוד הפסידה להפועל עירוני קרית אתא הבלתי מנוצחת 3-2 במערכות, לאחר שהובילה ברוב שלבי המשחק. המאמן אורי שפירא: "אכזבה גדולה". במחזור הבא: משחק חוץ נגד ק.ק ת"א (יום שישי,13:30, אולם מ.ס עירוני בת"א). בגברים: מכבי אשדוד הפסידה למכבי ת"א

צילום: טטיאנה קולונגורוב
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הבנות של מכבי אשדוד אירחה ביום שישי האחרון באולם מקיף ח', למפגש צמרת מסקרן את עירוני קרית אתא, ששמרה על מאזן מושלם, במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל בכדורעף לנשים. אשדוד פתחה היטב את המשחק וניצחה את המערכה הראשונה בתוצאה המרשימה 25-13. האורחת חזרה למשחק וניצחה את המערכה השנייה 25-19 ואיזנה את התוצאה. במערכה השלישית אשדוד הפגינה שליטה במשחק, ניצחה אותה 25-18 ושוב השיגה יתרון. אולם במערכות הבאות, הניסיון של קרית אתא בא לידי ביטוי והיא ניצחה 25-23 ו- 15-13 והשיגה את הניצחון המרשים. אני מולר בלטה באשדוד עם 18 נקודות, אליה הצטרפה סאבה תאקה עם 15. לנה שיינין הוסיפה 14 ומורן צור לוק תרמה 13. לאחר ההפסד ירדה מכבי אשדוד למקום הרביעי כשהיא במאזן של שלושה ניצחונות מול שני הפסדים.

המאמן אורי שפירא אמר לאחר ההפסד המאכזב: "שחקניות קרית אתא הוכיחו שיש להן המון אופי ושהן יודעות להתעלות כשצריך. בצד שלנו אכזבה גדולה. לאחר המערכה הראשונה בה ניצחנו בהפרש גדול מאוד, פשוט הפסקנו לשחק. הורדנו משמעותית את הלחץ על הקבלה של קרית אתא ונתנו להן להשתלט על המערכה. לצערי הרב, לאחר שניצחנו את המערכה השלישית קרה לנו בדיוק אותו דבר, מה שהוביל למערכה חמישית ושם לא הצלחנו לתת את ה'פוש' הסופי ב-13-13 והפסדנו. ביום שישי משחק חשוב בת"א, מקווה שנפיק את הלקחים וננצח במשחק החשוב הזה."

הגברים הובסו נגד מכבי ת"א

גם קבוצת הגברים של מכבי אשדוד בכדורעף נחלה הפסד. ביום שלישי השבוע אירחה אשדוד את מכבי ת"א באולם ה'קריה' בעיר והפסידה בפעם הרביעית העונה. במערכה הראשונה ניצחה מכבי ת"א בתוצאה 25-19, בשנייה 25-15 ובשלישית האורחת לא הותירה סיכוי לאשדוד כאשר הביסה אותה 25-8. ליאור לוק בלט במדי מכבי אשדוד עם 10 נקודות. בתום חמישה משחקים אשדוד ממוקמת במקום השביעי, עם חמש נקודות, כאשר באמתחתא ניצחון אחד בלבד. ביום שלישי הקרוב תצא אשדוד למשחק חוץ נגד מ.ס עילבון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן