כבר לא מושלמת

הפועל אשדוד הפסידה ביום שישי האחרון במשחק השלמה מהמחזור השלישי למ.כ חולון בתוצאה 25-24. ביום שני חזרה האלופה האדומה לעצמה בנס ציונה וניצחה 35-31. ביום חמישי: מכבי דימונה מגיעה לאולם מקיף ט'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון התקיים משחק השלמה מהמחזור השלישי במסגרת ליגת 'ווינר' בכדוריד, בו אירחה הפועל אשדוד את מ.כ חולון. משחק הצמרת שהבטיח רבות, אכן קיים, היה צמוד לכל אורכו ובסיומו, הפסידה האלופה האשדודית לראשונה העונה. האורחת מחולון ידעה שרק ניצחון יפתח בחזרה את המאבק בצמרת הטבלה ויאמר לזכותה, ששיחקה מפתיחת המשחק במטרה לנצח, תוך כדי שהיא מביטה לאלופה בלבן של העיניים.

חולון פתחה מצוין ולאחר עשרים דקות של כדוריד צעדה ביתרון מפתיע של 10-6. המאמן האדום, אולג בוטנקו הגיב בפסק זמן ולאחריו, קבוצתו התאוששה וירדה למחצית בשוויון 11-11 בזכות דקות טובות של שי הרשקוביץ'. עשר דקות בתוך המחצית השנייה חולון שוב פתחה יתרון מבטיח של ארבעה שערים באמצעות יכולת טובה של השוער שלה מירז'ה חסליץ'. אשדוד לא ויתרה וחזרה לעניינים עם שערים של ניבו לןי ויוסי ביטרמן. מרכז נבחרת ישראל ושחקן חולון עדן ג'ינג'י (הצטיין עם 10 שערים), יחד עם פיליפ קאלו, לחצו על הדוושה והעלו את חולון ליתרון שיא של 23-18 סמוך לסיום. אשדוד הגיבה בריצת 3-0 והתקרבה ליריבה, שהידקה את הגנתה בשניות הסיום והצליחה להבטיח ניצחון דרמטי בתוצאה 25-24. הבקיעו לאשדוד: ניבו לוי- 8, טל הרשקוביץ'- 6, יוסי ביטרמן- 3, יובל כץ, גאבור לנגהאנס ועמרי קושמרו- 2 כל אחד.

הקבוצה של אולג בוטנקו חזרה לעצמה כעבור שלושה ימים עם ניצחון מרשים (השמיני העונה) באולם 'צימרמן' בנס ציונה, שהשאיר אותה במקום הראשון לאחר תשעה מחזורים. אשדוד הציגה משחק התקפה משובח ושלטה לאורך כל המשחק. יובל כץ הצטיין בשורות האלופה עם שבעה שערים. גאבור לנגהאנס וטל הרשקוביץ' תרמו שישה שערים כל אחד. עמרי קושמרו הבקיע חמישה,שי הרשקוביץ' ארבעה. ניבו לוי הוסיף שלושה שערים, יוסי ביטרמן שניים. אסף בן-גוזי ועמית ישראל כבשו שער כ"א.

ביום חמישי השבוע תארח הפועל אשדוד את מ.ס דימונה באולם מקיף ט' במסגרת המחזור העשירי של ליגת 'ווינר' בכדוריד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן