תחרות ׳פוסטר השלום׳ נערכה במועדון ׳ליונס׳ אשדוד

מועדון ׳ליונס׳ אשדוד קיים זו השנה השלישית את תחרות פוסטר השלום. בטקס מרגש נבחר הציור של התלמידה אסתר רתנר, שייצג את אשדוד בתחרות הארצית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מועדון ׳ליונס׳ אשדוד בראשות הנשיאה לילי כנפי, קיים זו השנה השלישית באשדוד את תחרות פוסטר השלום. בו מציירים תלמידים בגילאי 11-13 ציורי שלום. השנה היה הנושא ״המסע לשלום״ ותלמידי בתי הספר ׳גאולים׳ ו׳שירת הים׳ הפליאו בציורים. ועדת השיפוט כללה את יו״ר האומנים באשדוד שלמה פרמן ומירי גרינבאום שבחרו את הציורים הזוכים.

שיאה של התחרות היה בטקס מרגש בו הוענקו הפרסים לשלושת התלמידים הזוכים. הטקס נערך ב- 19‪.11‪.19 באולם ״מונארט״ בנוכחות נציגי עיריית אשדוד, נציג ׳ליונס׳ עו״ד מאיר ברנע וכמובן משפחות, חברים וידידי ׳ליונס׳. הטקס נפתח בתפילת השלום ע״י חברת המועדון אסנת מרקוביץ. את הטקס הנחתה בחן דינה תורג׳מן. החלק האמנותי כלל מופע ריקוד של תלמידות בית הספר למחול פאנוב בראשותה של דורית הללי.

שלושת הזוכים היו אסתר רתנר במקום הראשון שתייצג את אשדוד בתחרות הארצית, בניה גודיל במקום השני וליאל שיינמן במקום השלישי.

2H8A0620

7535375484556234

תחרות ״פוסטר השלום״ נוסדה בשנת 1988 ע״י ארגון ׳ליונס׳ הבינלאומי, בכדי לאפשר לילדים לבטא את רגשותיהם בנושא השלום בעולם. באשדוד מתקיימת התחרות זו השנה השלישית.

נשיאת ׳ליונס׳ אשדוד לילי כנפי ציינה את הערב המרגש וביקשה להודות למי שעזר להצלחת האירוע״ תודות לאילנה סיסו מנהלת קשרי קהילה ולג׳ק ניאגו מנהל תחום מצויינות מ׳אדמה אגן׳ התומכים בנו זאת השנה השלישית, ל׳מונארט׳ ולצוות הנהדר, למנהלת בית הספר למחול פאנוב דורית הללי ולרקדניות, למשנה ראש העיר יניב קקון על שיר האריות למאפה דהרי רובע י״ז והמנהל עדי ברקוביץ, לשוש גלילי מ״השבוע באשדוד״.

מועדון ׳ליונס׳ באשדוד העניק מלגה לתלמידה בבית ספר למחול פאנוב.״המלגה תסייעה לתלמידה המוכשרת ללמוד״, אומרת כנפי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן