יובלים אשדוד: מודל עולמי בהיערכות לשעת חירום

נציגים מחברות ותאגידי מים מרחבי העולם בסיור במחסן החירום של "יובלים אשדוד". יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן:"יובלים אשדוד מהווה מודל במכלול התחומים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסיור התקיים ביוזמת דני לקר, מנהל אבטחת המים וראש חטיבת החירום ברשות המים. "יובלים אשדוד ערוך באופן מיטבי לשעת חירום" אמר לקר. "מחסן החירום של התאגיד מהווה דוגמה להצטיידות ואחזקה של ציוד לשעת חירום ולכן אנו מביאים לכאן נציגים מכל העולם ללימוד והתרשמות".

במחסן החירום של התאגיד נמצא ציוד רב וחדיש לשעת חירום והוא נחשב הטוב מסוגו בישראל. הציוד במחסן נדרש לאספקת מים ותנאים סניטרים גם בשעת חירום. המבקרים התרשמו מאד מאופן ההערכות לשעת חירום של התאגיד ומהציוד המתקדם במחסנים וציינו כי ניכר שהתאגיד מוביל בתחום זה.

לאחרונה ערך אלוף פיקוד העורף סיור במחסנים ובמתקני התאגיד על מנת להתרשם מהמוכנות המיטבית לשעת חירום , כמו כן סיירה במקום משלחת מחברת המים הממשלתית של סינגפור על מנת ללמוד על אופן ההערכות לשעת חירום.

מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס: "נערכים באופן מקיף ומעמיק לשעת חירום, במסגרת זו נרכש ציוד רב, בוצעו תרגילים והדרכות, נכתבו נהלים , הותקנה מערכת און ליין לבקרת לחצים, נכתבה ותורגלה תכנית לפתיחת תחנות חלוקת מים במצבי חירום"

יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן:" ובלים אשדוד מהווה מודל במכלול התחומים שבתחום אחריותו ובכלל זה פיתוח ושדרוג מסיבי של תשתיות, שירות לקוחות ברמה גבוהה, שמירה על איכות הסביבה ניהול מיטבי והערכות לשעת חירום הנשכרים מכך הם תושבי אשדוד אשר נהנים ממשק מים וביוב ברמה הגבוהה בישראל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן