ממלא מקום ראש עיריית אשדוד פותח את לשכתו לתושבי העיר לסייע להם בכל תחום

"החבר שלכם מהעירייה" .ממלא מקום ראש עיריית אשדוד אבי אמסלם  במיזם חדש ומבורך שלא נראה עד כה. הוא פותח את לשכתו בפני תושבי העיר ומבקש לסייע להם בכל תחום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יור ש"ס באשדוד ממלא מקום  ראש העיר אשדוד אבי אמסלם שהפתיע בבחירות שהוביל את שס לנצחון גדול עם 6 מנדטים  בראיון על המיזם המענין שבדרך וסיכום שנה של סיעת ש"ס בעיר.

איך אתה מסכם שנה מאז הקמת הקואליציה בה סיעת ש"ס חברה?

"תראה כל שבוע אני וחברי לסיעה יושבים יחד ובודקים מה צריך לשפר ממה שהיה בשבוע שחלף ואך אנחנו ממשיכים לשבוע שאחרי, המסר שלי בכל מערכת הבחירות האחרונה היה "החבר שלך" שבכונתי היה להיות ממש כמו חבר שיודע לדאוג ולעזור בזמן הקשה וגם בזמן הטוב וזה מה שהלכנו עליו ואכן זה מצליח".

"כיום אנחנו 6 חברי מועצה ברוך ה' וכל אחד בתחומו הוא, וכל אחד מאתנו משקיע את כל כולו למען התושב שפונה ומבקש עזרה כל אחד בתחום בו הוא מופקד. אני יכול לומר לך שאני מופקד על תיק הרווחה ומגיעים מאות פניות שאנחנו מתייחסים בצורה רצינית ובטיפול כמה שיותר מהיר לכל פונה, ובלי קשר לכך הלשכה שלי פתוחה לכל דורש לא צריך לתאם פשוט לעלות ולנקוש בדלת ולהכנס ואם אנחנו מדברים על אנשים ותנועות חברתית אז שידעו שאנחנו בראש הסולם במובנים הללו".

באיזה ועדות אתם מחזיקים כיום בה אתם נותנים שירות לתושבים?
"יש את הרשות למאבק באלימות שמטפל בזה הרב מני אזולאי יש את תיק החינוך התורני שמטפל בזה הרב חיים אמסילי והרב אבי דרעי והרב אהרון כהן נציגים בועדות המשמעותיות והחשובות ועוד שאר ועדות ויש את הרב טויטו שמטפל בכל נושא הקליטה ויו"ר ומחיקת חובות מגורים ועסקים בה הוא גם יו"ר וכך עוד ועוד של עזרה לציבור. וזה המטרה של כולנו ביחד לבוא ולעזור ככל היותר כחבר לכל דבר".
לאחרונה אתה פותח שירות דיגיטלי ואתר של לשכה לפניות ציבור, מה הוביל למהלך?
"אני תמיד חושב על אותם אנשים שלא יכולים לצאת מהבית ולהגיע למשרד ולדבר. שהרי זה לא דבר שמגיע לאותו אדם בגלל היותו חסר נגישות ולכל אדם באשר הוא לכן פתחנו במדיה בה כל בעיה שיש לתושב אם זה בכל נושא גם במשרדים ממשלתיים אנחנו פשוט באים אליהם ובודקים את שהם מבקשים ומשם אנחנו מסדרים להם את צורכם ובקשתם והכל דרך קישור בה התושב ממלא את הפרטים ולשם נציגי הלשכה לפניות הציבור שלנו יגיע ותעזור".

המטרה הסופית היא?
"לעזור לכל אחד וכמה שיותר. יותר מזה אנחנו לא קבלני הצלחות אבל כן לבוא ולתת שירות מקסימלי שבשביל זה אנחנו כאן להשתדל ולסייע. ותדע שזה קשה אבל אני אוהב לאתגר את עצמי וכך כל חברי ולכן אנחנו באים ואומרים בואו ותבקשו ואנחנו נעשה את עבודתנו בתחום כמה שאפשר ויכולים".

אתה רואה את זה הולך להצליח?
"אני חושב שכן. וזה יצליח מאוד ואני קורה לכולם ללא הבדל דת גזע ומין להגיע ולפנות וזה דבר מבורך ואנחנו נעמוד בקשר ולעזור לכל דורש".

נתקלתם בבעיה? לחצו כאן!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן