שבע בום

המאזן המושלם של האלופה נמשך. ניצחון שביעי ברציפות להפועל אשדוד, הפעם נגד בני הרצליה בתוצאה 19-32, במסגרת המחזור השמיני של ליגת 'ווינר' בכדוריד. לנגהאנס הצטיין עם תשעה שערים. אדיר כהן ממשיך לככב במדי קבוצתו השווייצרית

צילום: משה דהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי שעבר בשעת צהריים, אירחה הפועל אשדוד, באולם מקיף ט', לעיני 200 צופים, את בני הרצליה וגם לאחר שבעה מחזורי ליגה נותרה מושלמת וטיפסה למקום הראשון בטבלה. החניכים של המאמן הלאומי, אולג בוטנקו, פתחו בצורה מהוססת ובמחצית הראשונה איבדו המון כדורים והחטיאה מצבים קורצים ליד השער. למרות מחצית ראשונה לא טובה של הפועל אשדוד, היא ירדה להפסקה ביתרון 14-12.

את המחצית השנייה פתחה אשדוד חזק, הזכירה שהיא אלופת המדינה ו'טסה' לריצת 8-0 מרשימה, אשר סגרה את זהות המנצחת במשחק. גאבור לנגהאנס הצטיין כאמור עם תשעה שערים וגם שי הרשקוביץ' המשיך להציג יכולת טובה, כשכבש שבעה שערים. עוד כבשו לאשדוד- טל הרקשוביץ-4, אסף בן גוזי ועמרי קושמרו-3 כל אחד, יובל כץ ויוסי ביטרמן-2 כ"א, ישראל ביטרמן וניבו לוי-1 כל אחד.
ביום שישי הקרוב בשעה 15:00 תארח הפועל אשדוד את מ.כ חולון, הנמצאת במקום השלישי בטבלה, למשחק השלמה מסקרן מן המחזור השלישי, ואילו ביום שני הקרוב, תצא לאולם 'צימרמן החדש' ותשחק נגד א.כ נס ציונה במסגרת המחזור התשיעי.

ממשיך להאדיר את שמו
שחקנה לשעבר של הפועל אשדוד, שזכה עמה באליפות ההיסטורית בעונה שעברה ממשיך להציג יכולת מרשימה במדי קבוצתו 'וינטרטור', מהליגה השוויצרית. הקבוצה של אדיר כהן, שחקן נבחרת ישראל, ממוקמת במקום הראשון בליגה השוויצרית בכדוריד, הנחשבת לקשה במיוחד.
ביום ראשון השבוע אירחה וינטרטור את קבוצת סילקבורג מהליגה הדנית, למשחק הראשון מבין שניים, על הזכות להעפיל לשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי (המפעל השני בחשיבותו באירופה). הקבוצה של אדיר אמנם הפסידה בתוצאה 36-33, אך אדיר בן ה-21 להט עם חמישה שערים וארבעה אסיסטים. ביום ראשון הקרוב יתקיים משחק הגומלין במגרשה הביתי של סילקבורג, בדנמרק.

כהן אמר לאשדוד 10 כי הוא "מאוכזב מההפסד, כי יכולנו לנצח במשחק ולהגיע למשחק השני יותר רגועים. אבל עכשיו נצטרך להילחם כדי להגיע לשלב הבתים. בסך הכל הולך לי ממש טוב ואני מקווה להמשיך להתקדם."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן