ניצחונות חלקים בכדורעף

ניצחון ראשון העונה למכבי אשדוד בכדורעף גברים על ק.ק ת"א, בתוצאה 0-3 במערכות במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. גם קבוצת הנשים ניצחה 0-3 את הוד השרון ונצמדה לצמרת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר שני הפסדים, קבוצת מכבי אשדוד בכדורעף גברים השיגה במוצאי שבת האחרון את ניצחונה הראשון וההיסטורי בליגה הראשונה בכדורעף. הניצחון המיוחל הגיע דווקא במשחק חוץ, באולם מ.ס עירוני החדש והוא זיכה את הקבוצה בהעפלה למקום החמישי בטבלה. במערכה הראשונה ניצחו החניכים של יבגני בורדיינקו, בתוצאה 25-17, בשנייה 25-18 ואילו בשלישית 25-21 וסגרה את הסיפור. ליאור לוק הצטיין עם 20 נקודות. מרטין פיליפ מנדז ומיקולה מורוז עזרו לו, כשצברו שבע נקודות.

המנהל המקצועי של אשדוד, אורי שפירא, אמר על הניצחון הראשון של קבוצתו בליגה הבכירה: "ניצחון גדול, בו סוף סוף שברנו את הקרח אחרי שני הפסדים צמודים, שבהם כבר הרגשנו בפה את הטעם של הניצחון. אנחנו מאוד שמחים לנצח ומקווים שהניצחון ייתן לנו בטחון להתמודד בהמשך הליגה. לשמחתנו עשינו את המשחק קל, וגם הייתה לנו אפשרות לתת דקות משחק לשחקנים שבדרך כלל משחקים פחות. דרך נהדרת להתחיל את השבוע".

קבוצת הנשים של מכבי אשדוד בכדורעף, המשיכה להרשים והשיגה ניצחון חוץ חלק ביום שישי האחרון, באולם מוסינזון בהוד השרון, כשגברה על מכבי הוד השרון 0-3 במערכות, במסגרת המחזור הרביעי בליגה. זהו ניצחונה השלישי העונה והשני ברציפות, בזכותו העפילה למקום השני בטבלה. לקבוצת הבנות הנהדרת נדרשו 58 דקות בלבד בכדי לנצח במשחק. את המערכה הראשונה ניצחה אשדוד בתוצאה 25-17, בשנייה הביסה 25-14 ואילו בשלישית 'טסה' ל-25-12 וסגרה עניין. את מרבית הנקודות לאשדוד צברו: דרלין רמדין- 10 (2 אייסים), ללנה שיינין- 9, למורן צור לוק (5 אייסים) וסאבה תאקה- 8 כל אחת, ודנה כהן- 6.

בשישי הקרוב תארח מכבי אשדוד באולם מקיף ח' את מוליכת הטבלה, הפועל עירוני קרית אתא, לסוג של משחק עונה, אשר בסיומו יוכלו הבנות של אשדוד, לעלות למקום הראשון. הקהל האשדודי מוזמן לבוא ולתמוך בקבוצת הבנות המיוחדת הזו, שחולמת לעשות היסטוריה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן