בית"ר אשדוד מעל הסיטי

ניצחון גדול לבית"ר אשדוד בדרבי מול אשדוד סיטי בתוצאה 0-2, במסגרת המחזור השביעי של ליגה ג' מרכז. הפועל בני אשדוד ממשיכה להתדרדר והפסידה בבית 5-3 למ.כ ירושלים

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שני השבוע שיחקו נציגותינו בליגה ג' מרכז ומי שממשיכה להרשים ולהתברג בצמרת הטבלה (מקום שני) היא בית"ר אשדוד, שהשיגה את נצחונה השישי העונה בליגה, הפעם בדרבי הקטן נגד אשדוד סיטי. בדקה ה-20 בית"ר זכתה בקרן, אותה הגביה טום זגורי, היישר לראשו של חיים כנפו, שנגח פנימה את שערו הראשון העונה והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1. בית"ר לא הסתפקה בשער ותקפה 'גלים-גלים' את ה'סיטי', שהתגוננה ברוב הדקות במחצית הראשונה. במחצית השנייה אשדוד סיטי השתלטה על מרכז השדה וניסתה להשיג את שער השוויון, תוך שהיא מפעילה לחץ כבד על שערה של בית"ר. בדקה ה-82, באחת מההתקפות הבודדות של בית"ר במחצית השנייה, אלנור אלייב פרץ נהדר באגף הימני והוציא כדור רוחב לעבר דודו בלולו המחליף, שדחק פנימה מול שער חשוף את שערו השני העונה וקבע את תוצאת הסיום: 0-2 לבית"ר אשדוד, שמעפילה למקום השני בטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד מהמוליכה, הפועל ראשל"צ. בצד השני של המתרס, אשדוד סיטי יורדת למקום ה-11 בטבלה.

הנציגה השלישית שלנו בליגה אירחה ביום שני השבוע את מ.כ ירושלים ונפלה לפיגור של שני שערים לאחר 12 דקות בלבד. בדקה ה-15 ניב עשור הבקיע את שערו הראשון העונה וצימק את התוצאה. כעבור חמש דקות בני אשדוד השיגה שוויון במשחק, באמצעות שער של שי כחלון, שנטע הרבה תקוות בקבוצה. אולם, תקוות לחוד ומציאות לחוד, מפני שמ.כ ירושלים כבשה פעמיים לפני הפסקת המחצית והוליכה בתוצאה 2-4 בהפסקה. בדקה ה-51 יוחאי עזרן צימק ל-4-3 עם שערו השלישי העונה, אך אקורד הסיום היה של האורחת, שכבשה את החמישי שלה בדקה ה-85 והבטיחה את נצחונה. זהו הפסדה הרביעי העונה של הפועל בני אשדוד, שצוללת למקום השביעי בטבלה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן