טומרקין עם הפנים לאמסטרדם

טומרקין סיים את השתתפותו בגביע העולם בקאזאן, לאחר שנפסל במוקדמות המשחה ל-100 מטר גב. ״אנחנו מתכוננים לדצמבר לגביע אמסטרדם״

צילום: עמית שיסל, איגוד השחייה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יעקב טומרקין מאגודת מכבי אשדוד, סיים השבוע את השתתפותו בגביע העולם בקאזאן, לאחר שנפסל במוקדמות המשחה ל-100 מטר גב, עקב יציאה תת מימית של מעבר ל-15 מטר. ללא הפסילה, תוצאתו של טומרקין הייתה מובילה אותו לגמר שלישי בתחרות, אולם הוא יסתפק בשני הגמרים מהיומיים האחרונים.

טומרקין אמר בסיום התחרות: "זו תחרות בינלאומית ראשונה שלי העונה, תחרות ראשונה גם בבריכה ארוכה, שזה משהו שאף פעם לא עשיתי בתקופה הזו של השנה, ככה שזה גם חדש לי. כל זה כמובן בגלל שזו שנה אולימפית וכי אנחנו מתכוננים לדצמבר לגביע אמסטרדם, שהיא תחרות לקביעת קריטריונים".

"המטרה שלאוניד ואני הצבנו לפני התחרות הייתה העפלות לגמרים ושיפור בגמר עצמו, אז אפשר להגיד שביצעתי את זה כמעט עד הסוף לולא הפסילה ב-100 גב. ה-200 גב היה המשחה הכי טוב שלי בתחרות הזו, ה-200 מעורב אישי היה גם הוא בסדר, חוץ מהפנייה בין גב לחזה שקצת התפקששה לי, כשגם ה-100 גב זו תוצאה טובה לעכשיו. בגדול, אחרי חודשיים של עבודה הכיוון נראה חיובי, אני חושב שעמדתי פחות או יותר במטרות שלי ועכשיו אפשר לחזור לארץ ולהמשיך קדימה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן